Levertijd producten

Fijne webshop, had mijn bestelling snel in huis en ben tevreden.

Heel veel lampen!!

Nigel de Ridder

Zeer tevreden met Lamp123. De levering van mijn pakket bleef uit, (kwam door PostNL, niet door Lamp123). Na contact gehad te hebben met de klantenservice van Lamp123 zijn zij er gelijk achteraan... Zeer tevreden met Lamp123. De levering van mijn pakket bleef uit, (kwam door PostNL, niet door Lamp123). Na contact gehad te hebben met de klantenservice van Lamp123 zijn zij er gelijk achteraan gegaan en hebben mij goed op de hoogte gehouden van de status van het onderzoek naar mijn pakket. Uiteindelijk na enige vertraging is mijn pakket toch geleverd en ben ik erg tevreden met de lampen en de adequate service van Lamp123. Mocht ik in de toekomst nog lampen nodig hebben, zal ik zeker hier weer bestellen vanwege de goede service en het grote aanbod.

Ruim assortiment en klantenservice reageert snel en helpt je goed!

Neeltje

Gelukkig nog de ouderwetse Halogeenlampjes hier kunnen vinden om weer licht in huis te hebben!!

Veeeeel producten! En de levering was ook heel snel.

Mirna

Betrouwbare webshop en snelle klantenservice. Ik had voordat ik bestelde nog wat vragen, deze werden snel beantwoord waardoor ik mijn bestelling snel kon plaatsen. Erg tevreden met de service en... Betrouwbare webshop en snelle klantenservice. Ik had voordat ik bestelde nog wat vragen, deze werden snel beantwoord waardoor ik mijn bestelling snel kon plaatsen. Erg tevreden met de service en mijn bestelling.

Snelle klantenservice

Gerda van Zwanenburg

Zeer tevreden met Lamp123 ze lieten het me optijd weten toen mijn bestelling mogelijk vertraagd was en gaven me de optie alsnog kosteloos te annuleren uiteindelijk was mijn bestelling alsnog mooi op... Zeer tevreden met Lamp123 ze lieten het me optijd weten toen mijn bestelling mogelijk vertraagd was en gaven me de optie alsnog kosteloos te annuleren uiteindelijk was mijn bestelling alsnog mooi op tijd

Communicatie aanbod

Linda Verbeek

Fijne website met veel producten tegen een scherpe prijs. Mijn bestelling was binnen de aangegeven levertijd binnen, erg blij mee!

Strakke levering, scherpe prijs

Mark de Graaff

Erg tevreden met mijn aankoop. Lamp was er binnen de aangegeven levertijd en was goed geprijsd.

Goede prijs en snelle levering

Aanbod is er groot en divers! Super fijn want zo kon ik eigenlijk al mijn lampen hier vinden. Levering was ook prima en goed verpakt.

Superveel lampen

Miranda H

Wat een fijne webshop met goede klantenservice. Er was iets mis gegaan bij PostNL en Lamp123 ging hier gelijk achteraan voor mij en heeft mij netjes op de hoogte gehouden van de status. Uiteindelijk... Wat een fijne webshop met goede klantenservice. Er was iets mis gegaan bij PostNL en Lamp123 ging hier gelijk achteraan voor mij en heeft mij netjes op de hoogte gehouden van de status. Uiteindelijk heb ik mijn pakket nog snel ontvangen en ben ik erg tevreden met de lampen en de manier van handelen van Lamp123. Hierdoor zullen wij in de toekomst zeker nog eens hier lampen bestellen.

Wij zijn erg tevreden over de klantenservice. Alles netjes geregeld en snel antwoord.

Niks aan te merken. Van begin tot eind alles prima geregeld. Tevreden klant hier.

Alles