Levertijd producten

Sarah

Goede en duidelijke website. Om 20:45 nog besteld en het was de volgende dag al in huis! heel tevreden mee

duidelijk, groot aanbod, goedkope prijzen, snelle levering

geen tips

Esther

Ik werd adequaat op de hoogte gesteld van mijn bestelling en deze kwam zelfs nog eerder dan verwacht! Lamp hangt mooi ben zeer tevreden. Dikke pluim voor de klantenservice ook die mij goed op de... Ik werd adequaat op de hoogte gesteld van mijn bestelling en deze kwam zelfs nog eerder dan verwacht! Lamp hangt mooi ben zeer tevreden. Dikke pluim voor de klantenservice ook die mij goed op de hoogte hield.

Snelle klantenservice

Christa

Fijn bedrijf met goede klantenservice!

- erg vriendelijke klantenservice
- aantrekkelijke prijzen
- groot aanbod

peter van oorschot

Mijn bestelling werd gesplitst omdat een deel niet leverbaar was, fijn dat het ene deel dan alsnog geleverd word

gesplitste levering communicatie

jammer dat er een deel niet gelijk geleverd kon worden

Patty

Heldere website en groot aanbod. Had gloeilampen besteld en deze waren zeer netjes verpakt! Dikke pluim voor alles!

Aanbod is groot en producten netjes verpakt!!

H. Gerritsen

Prima lampen, heel erg blij mee! Ook niks aan te merken op de topservice.

Veel keuze, goede communicatie

Niks, helemaal tevreden

Marte

Zeer ruim aanbod. Lampjes die ik nodig had hier nog kunnen vinden. Levering was ook top in orde!

Ruim assortiment aan lampen

Ann

Ik bestelde een lamp die niet in voorraad blijkt te zijn. Lamp123.NL biedt daarop netjes aan om de bestelling te annuleren. Tot daar alles goed. Alleen... het product blijft op de website staan als... Ik bestelde een lamp die niet in voorraad blijkt te zijn. Lamp123.NL biedt daarop netjes aan om de bestelling te annuleren. Tot daar alles goed. Alleen... het product blijft op de website staan als leverbaar na 3-6 dagen, en dit terwijl de levertermijn 6 weken is. Ik heb hen hierover aangesproken, maar ze gaan deze informatie niet aanpassen op hun site. Klanten worden dus maw met valse beloftes gelokt om een bestelling te doen. Dit is voor mij onaanvaardbaar en vermoedelijk ook helemaal niet wettelijk. En oneerlijke concurrentie tov van websites die wél de correcte levertijd op hun site zetten.
Volgens Lamp123 is het voor hen technisch gezien niet mogelijk om hun leveringstermijnen aan te passen, en ligt het probleem bij Philips. Dit zou mij zeer sterk lijken. Ik doe in ieder geval geen aankopen meer bij een verkoper die willens nillens zijn klanten voorliegt.

Na annulatie werd de koopsom snel teruggestort.

Zet eerlijke informatie op de website !!

Reactie Lamp123.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met onze service. Normaal gesproken is de levertijd 3-6 werkdagen. Helaas is er momenteel op sommige artikelen een langere levertijd. Omdat deze afwijkende leverdata veelvuldig fluctueert is het niet mogelijk om dit continue up-to-date te houden. Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden mochten de levertijden afwijken en bieden u dan altijd de mogelijkheid nog aan om kosteloos te annuleren of te wachten waarbij wij u regelmatig op de hoogte houden.
Onze excuses voor het ongemak,
Lamp123

Walter

Een serie lampen besteld, maar er was er helaas 1 stuk. Even een berichtje gedaan en er werd direct een nieuwe verstuurd. Topservice! wat vertouwen geeft om hier nogmaals wat aan te schaffen.

Snelle en fijne comminucatie. Probleem oplossend.

Niets

Ronald

Fijn bedrijf met goede service.

klantvriendelijk
snelle service