Levertijd producten

Stijn J

Servicedesk reageert zeer snel, door fout post was het pakket niet aangekomen. Binnen 1 dag had ik mijn geld terug

service

Fam. van Dommelen

Zoals was bevestigd levering dag na bestelling.

Vinden van gewenst product

S. van de Ven

In hele uitzonderlijke gevallen kunnen sommige Philips Hue 40 Watt outdoor voedingsunits beschadigd raken door waterlekkage. De voeding van mijn Philips Hue grondspots bleek ook defect na 4 maanden... In hele uitzonderlijke gevallen kunnen sommige Philips Hue 40 Watt outdoor voedingsunits beschadigd raken door waterlekkage. De voeding van mijn Philips Hue grondspots bleek ook defect na 4 maanden gebruik. Helaas viel de productcode van mijn voeding buiten de scope van een omruilactie bij Philips. Lamp123.nl heeft desondanks besloten om een nieuwe voedingsunit aan mij op te sturen. Super klantvriendelijk en servicegericht! Een betrouwbare organisatie die ik zeker aan anderen kan aanbevelen.

Klantvriendelijkheid en service

Nvt

D vd Berg

De levering was snel. Aftersales is matig.

Betere service

Gerard

Goede service, niks op aan te merken.

Snelle service

Maurice

Groot assortiment aan lampen en heb hier de juiste lampjes nog kunnen vinden. Zal hier zeker vaker bestellen.

Veel keuze!!!

Manon

Perfecte service

Service
Snel leveren
Collectie

Telefonisch contact

Karin

Zéér ontevreden over levering van bestelde lampen!! Duurt ca. 1 maand voordat er een paar lampjes uit Duitsland bezorgd kunnen worden. Eerste en tevens laatste keer hier besteld.

Telefoonnummer aanmaken en communicatie

Reactie Lamp123.nl:

Geachte mevrouw,
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met onze service. Een aantal lampen die u heeft besteld hebben een levertijd van 5-15 werkdagen en dit staat netjes in de advertentie vermeld.
Mochten de lampen uiteindelijk niet binnen deze gestelde levertijd geleverd worden, dan houden we u hierover op de hoogte. Maar in uw geval is dit nog niet aan de orde omdat er nog ruim binnen de gestelde levertijd zit.
Zodra we uw order hebben ontvangen, wordt deze dezelfde dag nog verzonden en ontvangt u hier een e-mail ter bevestiging van.
Lamp123

Bart

Goede snelle service en scherpe prijs!

Wat een fantastische support en snelheid, top

Aantal lux bij product plaatsen

Coen

Belabberd

Eerlijk communiceren over levertijden van aangeboden producten

Reactie Lamp123.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met onze service. Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden mochten de levertijden afwijken en bieden u dan altijd de mogelijkheid nog aan om kosteloos te annuleren of te wachten waarbij wij u regelmatig op de hoogte houden.
Onze excuses voor het ongemak,
Lamp123