Levertijd producten

Marjolein

Ai, verkeerde bestelling

Snelle reactie op mijn email.

Lampjes besteld en ik heb de verkeerde lampjes ontvangen. Moet ik nou 3x verzendkosten betalen????

Reactie Lamp123.nl:

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met onze service. Ik heb dit gelijk even nagevraagd aan onze collega's.
Zij gaven aan dat u...
Geachte mevrouw,
Zij gaven aan dat u gewoon het juiste artikel heeft ontvangen conform hetgeen wat u heeft besteld. Indien dit niet aan de wensen voldoet, gelden de normale retourvoorwaarden en daarbij zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Dit staat netjes vermeld bij onze retourvoorwaarden op de website.
Ik begrijp dat dit vervelend is, maar hier kunnen helaas geen uitzonderingen op gemaakt worden.
Onze excuses voor het ongemak.
Lamp123

Jan-Willem

Groot assortiment met goede prijzen. Goede service en klantvriendelijke medewerkers!

Snelle service
Zeer groot aanbod

Wallaart

Na een week nog niets ontvangen, jammer, in de winkel halen is sneller

Er zijn geen sterke puntenb

Gewoon het product leveren

Reactie Lamp123.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent met onze service. Ik heb dit gelijk voor u nagekeken en het artikel wat u besteld heeft, heeft een levertijd van 4-10 werkdagen. Dit staat ook vermeld in de advertentie van het product.
Wij hebben het product vandaag verzonden en dit valt nog binnen deze levertijd!
Hopelijk heeft u het artikel snel in huis.
Lamp123

Mijn probleem werd adequaat en correct afgehandeld, zeer tevreden en een dikke pluim voor de service van Lamp123

Klantenservice tip top in orde

Alles oke! Precies hetgeen wat ik bestelde en snel in huis. Fijn.

Artikelen komen overeen

Klantenservice reageert snel, hierdoor wist ik gelijk wat ik nodig had. Besteld en ook nog eens snel in huis. Alles goed verpakt dus eigenlijk niks op aan te merken.

Snelle Klantenservice, goede service

Susan van Ammerooij

Fijne website en snel in huis. Bestelling was precies wat ik verwachtte dus alles tiptop in orde.

Snel in huis en netjes ingepakt

Diederik Morreiros

Snelle reactie op mijn contactformulier, de rest prima volgens verwachting.

Snelle reactie

Levertijden sommige producten

Magda

Lamp eerder binnen dan verwacht en is ook nog eens mooi! Ik ben een tevreden klant en zal hier zeker nog eens bestellen.

Snelle levering, product zoals omschreven

Ik heb geen verbeterpunten

AY-Art

Uitstekende en zeer betrouwbare webshop. Service eveneens uitstekend. Bij een probleem wordt met de klant meegedacht en een goede oplossing geboden.

Snelle levering. Degelijke organisatie.

Niets op aan te merken.