8.2/10

Ervaring is zoals je verwacht, gewoon goed.

Geen opvallende sterke punten.

Helemaal onderaan op de website staat informatie over jullie bedrijf: over ons, voorwaarden, contact gegevens etc.
Deze info had ik ook boven in de menu balk verwacht. Nu moet je een heel eind scrollen.

Trendy Leven B.V.

Hartstikke goed.

Snelle levering.

niks aan toe te voegen

John van Vugt

Telefonisch besteld en aangegeven dat ik het product dezelfde dag op wilde halen. Was geen probleem. Kreeg een speciale code waarmee in het bestelproces de verzendkosten kwamen te vervallen.

Gratis af te halen. Keuze uit sets lamineerfolie.
'smorgens besteld 'smiddags ophalen. Stond al gereed

Als je een product af wil halen weet je niet welk adres je in moet vullen in de bestelcyclus. Na een telefoontje bleek dat je gewoon je eigen adres kunt invullen en daarna kun je bij opmerkingen... Als je een product af wil halen weet je niet welk adres je in moet vullen in de bestelcyclus. Na een telefoontje bleek dat je gewoon je eigen adres kunt invullen en daarna kun je bij opmerkingen aangeven dat het product opgehaald wordt.

Jan Korbee Diving

Goede service

Prima snelle levering

Johan Roeleveld

Bestelling normaal verlopen . Alleen het vervolg van de bestelling is een aandachtspunt waard. Bij een bestelling van een bindmachine (wordt als pakket verzonden) hoort een Track en Trace nummer... Bestelling normaal verlopen . Alleen het vervolg van de bestelling is een aandachtspunt waard. Bij een bestelling van een bindmachine (wordt als pakket verzonden) hoort een Track en Trace nummer aan te hangen helaas we moesten maar gissen wanner het pakket thuis werd bezorgt.

nee voor het eerst een bestelling geplaatst

meer op de begeleiding van het pakket richting klant track en trace

Bij alle punten een X n.v.t. plaatsen Klantvriendelijkheid is hier niet van toepassing

Duidelijke site, goede service en goed bereikbaar!

Tropinex Trading

Voor het eerst bij dit bedrijf bestellen.

- Prijs
- Snelheid reactie en levering

Voor de bestelling van Albyco type DW A4 zou 'snoep' krijgen maar in de pakket staat geen snoep.

Metalektro Personeelsdiensten

1e keer besteld, maar zeker voor herhaling vatbaar

Snelle levering en een aantrekkelijke prijs

geen verbeterpunten

Duidelijke website met goede info.