8.2/10

Snelle levering, minpuntje is dat niet duidelijk staat bij de lamineermachine dat je de lamineerhoezen apart moet bestellen. Ik had de indruk dat ze erbij zaten.

Voordelig

Zie bij ervaring

Ron Commandeur

Overzichtelijke site en duidelijke uitleg

De website heeft een professionele uitstraling en de levering is super.

Snelle levering.

Hele snelle levering naar België, zoals ze zeiden de volgende dag binnen, helaas zat er bij mij wel een weekend tussen waardoor ik niet precies wist of ze ook zaterdag bezorgen maar dit even... Hele snelle levering naar België, zoals ze zeiden de volgende dag binnen, helaas zat er bij mij wel een weekend tussen waardoor ik niet precies wist of ze ook zaterdag bezorgen maar dit even opgezocht dat dit niet zo was kwam de bestelling op maandag aan.

Gratis verzending ook naar België boven een bepaald bedrag waarvoor ik eerst een mail had gestuurd hierover.

Boven genoemd punt zou ook op de site vermeld kunnen worden voor Belgische klanten aan te trekken.

Leuke prijs, korte levertijd. Product goede kwaliteit.

Prima. Goede producten geleverd gekregen

Prima service

De levertijd is er onduidelijk. De tack and tracé gaf niet aan hoelaat het pakket geleverd zou worden.

Snelle afhandeling, zowel van gestelde vragen als van bestelling

persoonlijk, snel, accuraat

De aantallen van de inbindringen mag van mij op de website

Goed en snel levering

als goed

zijn er niet is gewon goed

Duidelijke site met goede product info

Voor 15:00 uur besteld, vier dagen later geleverd. Niet handig als je juist lamineerkoopjes.nl kiest omdat zij de volgende dag kunnen leveren. En als dan net het lamineerapparaat het laat afweten... Voor 15:00 uur besteld, vier dagen later geleverd. Niet handig als je juist lamineerkoopjes.nl kiest omdat zij de volgende dag kunnen leveren. En als dan net het lamineerapparaat het laat afweten zou dit de perfecte oplossing zijn ..... helaas.

Bestebroer

Ik heb hier voor het eerst besteld en dit is me goed bevallen

snelle levering

als je geen account heb, geen directe inzage van je bestelling ??