8.2/10

Goede duidelijke overzicht webwinkel.

Prijzen zijn lager qua kwaliteit t.o.v. andere webwinkels, en bijzonder snel geleverd.

Gewoon goed

nee

Is goed en correct

Goede prijzen, snelle levering

Trees

Super ervaring. Nadat 1 bestelling niet geleverd kon worden werd ik vrij snel gebeld voor een alternatief. Werd keurig geleverd. Echter miste ik daardoor 1 artikel. Wederom na mailen werd ik... Super ervaring. Nadat 1 bestelling niet geleverd kon worden werd ik vrij snel gebeld voor een alternatief. Werd keurig geleverd. Echter miste ik daardoor 1 artikel. Wederom na mailen werd ik daarover gebeld en kreeg de volgende dag kosteloos de nalevering. Goede service!! En goede kwaliteit. Ik ben tevreden!

Service

G. D. Van den Abeelen

Een goede ervaring. De bestelling is snel en goed afgehandeld. Track en tracé is prettig.

Alleen maar goed ervaren.

Weet niet direct iets aan te geven

Chiel

Alles goed en netjes behandeld en verstuurd.

Pakket verzonden via GLS. Er werd een dag langer overgedaan om te bezorgen als genoemd. Bezorg venster bedroeg ook de hele dag van 8.30 tot 18.00 uur. Dat moet toch anders kunnen, zie b.v. PostNL.... Pakket verzonden via GLS. Er werd een dag langer overgedaan om te bezorgen als genoemd. Bezorg venster bedroeg ook de hele dag van 8.30 tot 18.00 uur. Dat moet toch anders kunnen, zie b.v. PostNL. Track en trace werkt met veel vertraging.
Bij bestellen van de ringbandjes kon ik niet zo gauw ontdekken hoeveel er in een doos zitten.

Goede service, snelle levering.

Persoonlijk contact opnemen. Goede communicatie

Leonie van Lent

Goede service!
Prima apparaat. Een aanrader.

Goede en snelle levering