8.2/10

A3 lamineerapparaat besteld, A4 geleverd. Na mailcontact volgende dag meteen nieuwe geleverd en verkeerde opgehaald.

Snelle levering, en goede prijs.

Duidelijke omschrijving van het artikel. Snelle levering. Goede communicatie

De eerste levering was echt prut. Dacht echt van wat heb ik voor kat inde zak gekocht.
Na een belletje vriendelijk geholpen en kwam er een nieuw product. Dat het wel deed.
Nu toch wel...
Nu toch wel te vreden.

Vriendelijk personeel toen ik belde.
Mijn probleem werd opgelost en werd ook de volgende dag terug gebeld door een collega.

Meer info op de site over het product.
Het verliep niet helemaal met de levering zo als het moest. Na een belletje was de tweede levering top.

Nu toch wel...
Nu toch wel te vreden.

Vriendelijk personeel toen ik belde.

Meer info op de site over het product.

Bestelling inbindbanden en schutbladen

De prijs en overzichtelijkheid van de aangeboden producten.

Na een eerste storing, goed

Mijn order was niet compleet maar na mijn tweede telefoontje is het prima en snel afgehandeld

Jammer genoeg werd ik niet teruggebeld toen mijn order incompleet bleek en heb ik een email gestuurd. Bij mijn tweede telefoontje kreeg ik iemand te spreken en werd alles prima afgehandeld.

Uitstekend. Goede vriendelijke klantenservice. Tenminste niet een 15 jarige NONO

Meteen teruggebeld dat iets niet leverbaar was. TOP

Geen, misschien meer voorraad

De eerste keer, maar zeker aan te bevelen, prima service

de Lange

Goede aanbiedingen, goede kwaliteit, goede service

Donkers

Zeer netjes en vriendelijk!

Echte aanrader!