8.2/10

Anoniem eva

Super snelle antwoord op mijn mail en snelle levering. Nu nog het apparaat testen.

Snelheid van het beantwoorden van mails

H.v.d.Pluijm

bij bedrijf afhalen en snel service

vraag gesteld over lamineer machine echter geen antwoord naar 4 dagen

J. Postma

Makkelijk te vinden wat je nodig hebt. Duidelijke omschrijving product. Eenvoudige bestelprocedure.

Zeer snelle levering!

Nee.

snelle levering, goedkoop

Jacobine van en Ende

Verschilende keren besteld bij dit bedrijf. Altijd goed gegaan.
Echter de laatste keer
1. niet gekregen wat ik besteld had; op de pakbon stond een ander artikel
2. vervolgens zat...
Verschilende keren besteld bij dit bedrijf. Altijd goed gegaan.
Echter de laatste keer
1. niet gekregen wat ik besteld had; op de pakbon stond een ander artikel
2. vervolgens zat er in het pakket niet wat ik besteld had en ook niet wat er op de pakbon stond.
3. telefonisch contact hierover gehad. Zou vervolgens terug gebeld worden, maar niets meer gehoord

Graag leveren wat besteld is
Terug bellen als dat is beloofd

Ik ben heel tevreden over de snelle levering van de producten.

Product dat niet leverbaar was op dat moment, werd zonder meerprijs vervangen door een soortgelijk maar duurder artikel.

Prim M

Super. Klantenservice is vriendelijk en accuraat. Zelf heb ik een verkeerde bestelling gedaan. Geen enkel probleem/. Artikel heb ik netjes geretourneerd. Klantenservice heeft telefonisch contact... Super. Klantenservice is vriendelijk en accuraat. Zelf heb ik een verkeerde bestelling gedaan. Geen enkel probleem/. Artikel heb ik netjes geretourneerd. Klantenservice heeft telefonisch contact opgenomen met mij en de retournering heel netjes afgehandeld en het betaalde bedrag binnen enkele dagen teruggeboekt.

In een woord : Een net bedrijf die ik zeker aanbeveel aan een ieder !!

Duidelijke website

Is de eerste keer dat ik wat besteld heb en heb nu geen tips voor verbeterpunten

Meijerink

Ontevreden. Mijn bestelling is afgeleverd maar niet bij mij. Na contact met lamineerkoojes.nl kunnen zij mij ook niet vertellen bij wie het is afgeleverd. Van levering dat ik niet thuis was is er... Ontevreden. Mijn bestelling is afgeleverd maar niet bij mij. Na contact met lamineerkoojes.nl kunnen zij mij ook niet vertellen bij wie het is afgeleverd. Van levering dat ik niet thuis was is er ook geen brief in de bus gedaan van bezorging bij buren.
Ik ben nu bezig om aanloopbedarg terug te krijgen daar ik niets ontvangen heb maar wordt niet op gereageerd.

Nvt

Service qua levering.

Kindercampus King

Fijne service en contact aan de telefoon. Ik werd zeer goed geholpen toen ik belde voor advies. Hierdoor had ik de voorkeur om via dit bedrijf te bestellen en niet verder te kijken naar een andere... Fijne service en contact aan de telefoon. Ik werd zeer goed geholpen toen ik belde voor advies. Hierdoor had ik de voorkeur om via dit bedrijf te bestellen en niet verder te kijken naar een andere (goedkopere ) aan beider van hetzelfde bedrijf. Door de goede hulp had ik ook het vertrouwen dat ik goed geholpen zou worden als er in de toekomst iets mis zou zijn met het apparaat.

Zeer goede service via telefoon, bedrijf is in nederland gevestigd.

Op de website lamineerkoopjes is het niet duidelijk of het jullie eigen website is of van een andere goedkopere aanbieder. Ik had duidelijk de voorkeur om de machine bij jullie eigen bedrijf aan te... Op de website lamineerkoopjes is het niet duidelijk of het jullie eigen website is of van een andere goedkopere aanbieder. Ik had duidelijk de voorkeur om de machine bij jullie eigen bedrijf aan te schaffen en het was mij niet geheeld duidelijk van wie de website was lamineerkoopjes. De naam lamineerkoopjes geeft het idee om met een goedkope prijsvechter te maken te hebben die niet zelf de producten in huis heeft maar alleen maar door verkoop heeft. Dit zou ik bezwaarlijk vinden ivm service en garantie.