8.2/10

Super service!

Goede telefonische hulp.

CBS de Bron

Het is een heel goedkoop bedrijf en hebben goede spullen. De levering is snel.

Het is een goedkoop bedrijf en snelle service

Nee

J.A. Brink

Via bol.com produkt besteld. Beschadigd ontvangen en geretourneerd. Produkt was wel goed verpakt, maar door de grote afmetingen zeer waarschijnlijk door transport beschadigd. Binnen 3 dagen geld... Via bol.com produkt besteld. Beschadigd ontvangen en geretourneerd. Produkt was wel goed verpakt, maar door de grote afmetingen zeer waarschijnlijk door transport beschadigd. Binnen 3 dagen geld terugontvangen van bol.com. Wel telefonisch contact opgenomen met Lamineerkoopjes. Zij hebben direct, zonder tussenkomst van bol.com, nieuw produkt verstuurd. Na enkele dagen nog steeds geen factuur ontvangen. Weer telefonisch contact opgenomen. Kreeg produkt geheel gratis!!! Wat een klant-vriendelijkheid.

Zeer klantvriendelijk.

Produkten met grote, onhandige afmetingen misschien toch nog beter verpakken.

Goede prijs en snelle levering

Groot assortiment

Levering bij GLS verloren gegaan. Lamineerkoopjes deed niet mogelijk en stuurde levering opnieuw.

Positieve service

Ik kreeg een bevestiging dat mijn bestelling was verzonden; na telefonisch contact van mijn kant, bleek dit niet zo te zijn.

Kwaliteit van het uiteindelijke product was in orde.

Geen informatie verschaffen die niet klopt; betere bevestigingen sturen met meer informatie over bezorging etc.

Rob

Voor het eerst hier lamineerhoezen besteld. Goede prijs en duidelijke uitleg.
Reeds de volgende dag de bestelling in goede orde ontvangen. Dus snelle levering voor een goede prijs.
Een...
Voor het eerst hier lamineerhoezen besteld. Goede prijs en duidelijke uitleg.
Een aanrader.

Snelle levering.

Snel geleverd volgens afspraak

Zie boven

Ik zou liever weten wanneer mijn pakket wordt afgeleverd dit is nu een raadsel.
Ik zou liever weten wanneer mijn pakket wordt afgeleverd dit is nu een raadsel.
Als je weet wanneer jouw bestelling geleverd wordt dan blijf ik hier voor thuis dit is voor iedereen gemakkelijker.

Zeer goede en snelle levering. De prijs/kwaliteit is ook zeer goed.

Sneller service.