Marnik van Boxtel

Ik heb eenmaal een bestelling gedaan van twee producten. Ik kreeg al snel bericht dat mijn producten opgestuurd waren: super fijn! In de adressering was wel de tenaamstelling verkeerd gegaan: ze... Ik heb eenmaal een bestelling gedaan van twee producten. Ik kreeg al snel bericht dat mijn producten opgestuurd waren: super fijn! In de adressering was wel de tenaamstelling verkeerd gegaan: ze verstuurden het niet naar Marnik - The Disruptors, maar naar Lamineerkoopjes.nl. Nou ja, kan gebeuren en dit levert geen problemen op.

Toen ik twee dagen later, 9 november, mijn pakketje kreeg, merkte ik dat ik slechts één van de twee producten opgestuurd had gekregen. Het ene product is onbruikbaar zonder het andere (een lamineerapparaat en lamineerhoezen) dus ik heb niets aan mijn bestelling. Ik besloot meteen te bellen: ik kreeg een dame aan de lijn die me vertelde dat ik inderdaad maar één deel van mijn bestelling had toegestuurd gekregen omdat de andere helft in backorder stond. Oké, kan gebeuren. Ik vroeg wanneer ik deze dan tegemoet kon zien? dat wist deze dame niet, ik zou teruggebeld worden door degene die dit wel wist.

Ondertussen is het 15 november, en heb ik nog geen telefoontje gehad. Ik heb gisteren zelf een mail met redelijk strenge toon naar Lamineerkoopjes gestuurd waarin ik aangaf dat ik het heel erg vervelend vind dat er niet gecommuniceerd wordt, en dat ik nog steeds geen idee heb wanneer de rest van mijn bestelling wordt nagestuurd.

Daar heb ik ook nog geen reactie op gehad, ik krijg enkel een mail met uitnodiging tot dit evaluatie onderzoek. Van daar dit verhaal.

Ik heb er nog geen bemerkt.

Communiceer! Laat het weten wanneer slechts de helft van een bestelling geleverd kan worden! Bel je klanten terug als je die belofte doet! Reageer op e-mails!

Snelle levering, zeer tevreden!

Saskia te Grotenhuis

Prima, was makkelijk om een bestelling te plaatsen

Top! Snel besteld, snel geleverd.
Qua keuze welke dikte van lamineer hoesjes bij het lamineer apparaat die ik heb aangeschaft, moest ik even goed kijken, maar dat ging ook vrij snel.

Goed bevallen. Snelle en correcte levering

Ik heb inbindmaterialen besteld. Ze waren er binnen 4 dagen (dagen, geen werkdagen). Twee bestelde producten waren prima en goed, al zaten ze allemaal in een ENORME doos, dat is overdreven. Het... Ik heb inbindmaterialen besteld. Ze waren er binnen 4 dagen (dagen, geen werkdagen). Twee bestelde producten waren prima en goed, al zaten ze allemaal in een ENORME doos, dat is overdreven. Het derde product stond onvolledig op de website en was daardoor niet juist. Ik heb daarover gemaild maar kreeg zeer trage reactie, geen verontschuldiging en nauwelijks respons op mijn vraag, terwijl ik duidelijk had opgesomd wat ik wilde.

nee

Ja, die heb ik allemaal gemaild zonder reactie te krijgen.
dudelijke productomschrijving, betere afhandeling van klachten

Ook voor kleine bestellingen kun je hier goed terecht.

Mooie producten voor een scherpe prijs, ook erg tevreden met de snelle levering.

Prima producten voor een relatief lage prijs. Bestelling werd ook snel geleverd.

Tristan

Prima geregeld! Snelle service en goede kwaliteit. Tevreden!

Simpel in gebruik en effectief.