8.2/10

Basisschool De Kerkuil

Er was goed overzicht en ik kon precies vinden wat ik wilde hebben en wat ik ook zocht wat niet bij alle bedrijven er waren.
Prijs vergeleken met anderen bedrijven en daar kwamen jullie het...
Prijs vergeleken met anderen bedrijven en daar kwamen jullie het beste uit de bus.

Goed overzicht website en de prijzen zijn ook goed vooral als je grootschalig besteld hoe lager de prijs word. Gratis verzenden boven de 50 euro dat vind ik uitstekend en goede kwaliteit geleverd.... Goed overzicht website en de prijzen zijn ook goed vooral als je grootschalig besteld hoe lager de prijs word. Gratis verzenden boven de 50 euro dat vind ik uitstekend en goede kwaliteit geleverd. En binnen 24 uur was de order geleverd.

Nee nog niet gezien.

Gewwonweg praktisch en voldoend aan mn wensen

bedrijf doet wat ik het vraag, geen poeha, prima snelheid van levering

Paul Tettero

Prima geregeld??Vlotte afhandeling.

zie boven

Snelle levering, product exact als verwacht & in zo klein mogelijke verpakking zonder poespas verzonden (punten voor het milieu!).

verzendbevestiging zou prettig zijn

Tiny

Slecht,

Helemaal geeb

Houden aan afspraak en levering

Naar tevredenheid

Duidelijke website

Het track &trace systeem zou wel naukeuriger kunnen werken

Prima. Snelle levering.
Kleine kanttekeningen: doe bij een nieuwe lamineermachine een paar gratis hoezen.

Hele goeie ervaring. Ik dacht dat het bedrijf gewoon een winkel was, dus ik heb daarheen gefietst. Blijkt dat het een groothandel is, maar ik kon gelijk daar bij de balie mijn bestelling plaatsen en... Hele goeie ervaring. Ik dacht dat het bedrijf gewoon een winkel was, dus ik heb daarheen gefietst. Blijkt dat het een groothandel is, maar ik kon gelijk daar bij de balie mijn bestelling plaatsen en heb ik gelijk de producten meegekregen. Echt hele goede en top medewerkers.

Producten werken goed, goede kwaliteit en prijs.

Jan Dogterom Advies

Ik heb pnline twee producten besteld. Na anderhalve week heb ik nog steeds niks ontvangen, geen betichten over verzending ontvangen . Niets. Het lijkt wel of het opluchters zijn!!

De producten die ik zocht waren beschilbaar en voor een redelikle prijs

Goed communiceren wanneer product verzonden is, aangeven wanneer het bij de klant aan zal komen en het niet zi ver laten komen dat een klant moet klagen!

Super

Online bestellen, duidelijke maten en prijzen, betalen met iDeal, snel thuis