8.2/10

Bestelling en levering verliepen prima

Doos in doos met veel afval plastic

Snelle service
prima product

scherp geprijsd

Inja

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding. Wel wazige gebruiksaanwijzing, maar eenmaal in gebruik kwam ik erachter dat de pictogrammen op het apparaat zelf voldoende zijn.

frans noppert

Ik had gebeld naar u berdijf ,ik moest een keuze maken 1 of 2 of 3 , ik druk no 1 in en die gaat gelijk op ingeaprek
ik weer gebeld heb ik no 3 in getoetst, de man zij dat is voor bedrijven...
ik weer gebeld heb ik no 3 in getoetst, de man zij dat is voor bedrijven ,en ik vertelde wat er aan de hand was , hij regelde gelijk mijn voor keur voor het apparaat , ik heb gelijk vis internet bankieren het geld over gemaakt , de volgende dag werd het al bezorgd keurig van u bedrijf , mijn dank voor u service

zie hier boven

als ik bel en ik moet een nummer 1 intoetsen gooi hem dan niet ingesprek
dat schrok mij ook af

Snelle levering. Niet duur.

Prijs is prima

Nee

Vlotte levering en en prima informatie voorziening.

heldere informatie en scherpe prijsstellingen

De gebruikers interface voor de "webshop"zou wel wat verbeterd mogen worden. met name het aanschaffen van de lamineervellen is omslachtig als je meerdere formaten wil hebben. Dit kan vast... De gebruikers interface voor de "webshop"zou wel wat verbeterd mogen worden. met name het aanschaffen van de lamineervellen is omslachtig als je meerdere formaten wil hebben. Dit kan vast overzichtelijker

Ik kreeg 2x een mail die niet voor mij was.
1x factuur en 1x wanneer het zou worden geleverd.

Martin

Goede overzichtelijke site, snelle, goed verpakte levering.

Doet wat het beloofd, snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling