8.2/10

Christine

Zeer vriendelijk, klant-en service gericht bedrijf

- service
- vriendelijkheid
- snelheid
- bereikbaarheid
- goede producten

Toen het niet duidelijk was waar mijn bestelling afgeleverd was, stuurde de...
- service
- vriendelijkheid
- snelheid
- bereikbaarheid
- goede producten

Toen het niet duidelijk was waar mijn bestelling afgeleverd was, stuurde de vriendelijke en professionele dame mij opnieuw diezelfde dag nogmaals de bestelling. Fantastische service!

Geen!

Christian Schuurmans

Goede ervaring. Betaling kan beter

Er staat dat je met paypal kan betalen maar dat is niet mogelijk zodra je iets besteld hebt. Had gebeld dat ze het zouden doorgeven, maar ik zag tijdens het betalen dat paypal er nog steeds niet bij... Er staat dat je met paypal kan betalen maar dat is niet mogelijk zodra je iets besteld hebt. Had gebeld dat ze het zouden doorgeven, maar ik zag tijdens het betalen dat paypal er nog steeds niet bij stond.

Aantrekkelijke prijs. Helaas is de site niet up to date toe ik mijn bestelling plaatste was het artikel op voorraad en zou diezelfde dag worden verzonden daar heb ik ook een mail van gekregen.... Aantrekkelijke prijs. Helaas is de site niet up to date toe ik mijn bestelling plaatste was het artikel op voorraad en zou diezelfde dag worden verzonden daar heb ik ook een mail van gekregen. Helaas de volgende dag geen levering. de dagen daarop ook geen levering. Zelf dus na 4 dagen maar gebeld en wat bleek . het product was NIET op voorraad en werd ook niet meer geleverd. Ze konde een kleiner maatvoering sturen. Tja dat was niet mijn bedoeling. Toch maar voor deze optie gekozen omdat ik niet het vertrouwen had dat ze het geld zouden terugsturen. Inmiddels is het pakket geleverd.

Helaas geen sterke punten

Zorg dat de site up to date blijft

Anoniefloorm

Lamineerapparaat en folie gekocht

Folie werd binnen 1 dagen geleverd. Apparaat duurde 3 dagen

Nee

Ook kleine bestselling de volgende dag geleverd.

Nee

Correct, perfect!

Zeer goede ervaring voor weinig geld

Ik zat te wachten op een mailtje wanneer het bezordt zou worden, stond ineens de bezorger al voor de deur.

Heel goed

Nee.

Karin van Sleeuwen Bloemen & meer

Alles ging erg goed, zag er netjes uit en bestelling werd correct de dag erop geleverd.