Knuz.nl

6.4/10
Ontwerp van de site
6.6/10

Aljarana

Iemand die met grove taal
zit te schelden moet je niet
serieus nemen. Er blijven altijd mensen bestaan die
willen schelden, vloeken enz. Gewoon negeren.
Knuz is prima.

Sterke punten van Knuz

Gewoon een leuke manier om eens rond te kijken of je iemand kunt vinden. De wereld is vol van ordinaire mensen met onzuivere bedoelingen'.
blijf gewoon bij jezelf en
zet je zoektocht...
blijf gewoon bij jezelf en
zet je zoektocht voort.

foto's plaatsen kan veel eenvoudiger.

Wim

Lees veel klachten hieronder waar ik me niet in kan vinden. Technisch werkt de site goed. Weet niet of het aan het gratis karakter van de site ligt maar een normaal contact en/of gesprek is hier... Lees veel klachten hieronder waar ik me niet in kan vinden. Technisch werkt de site goed. Weet niet of het aan het gratis karakter van de site ligt maar een normaal contact en/of gesprek is hier lastig te vinden/krijgen. Het lijkt meer een profiel gluur site voor onvolwassen volwassenen. 92% van de contacten die ik had daar was geen persoonlijk gesprek mee te voeren. Meeste zijn ook geheel initiatiefloos, onzekere tiepjes en/of hebben veel ego streling nodig. Sommige lieten het opeens weer afweten (zonder iets te zeggen), andere moest ik de woorden uit trekken, schrijf je een behoorlijk bericht en krijg je 3 woorden reactie terug... en over zichzelf iets vertellen doet 99% niet en al helemaal niet uit zichzelf.

Het gratis karakter is denk ik eigenlijk een zwakpunt... elke malloot kan zich inschrijven en playen om het eigen ego een boost te geven.

Knuz kan helaas niets veranderen aan de persoonlijkheidsproblematiek van de meeste die hier vertoeven.

theo seegers/

Zeer goed alleen de dames moesten maar eens beter reageren en de regios appart zetten bv gld of twenthe

alles is goed

niets

jannes52

Ik vindt het irritand als je een berichtje krijgt dat je de helft maar kan lezen word afgedekt klanten beoordeling en feedback en weet ik het allemaal de helft van je berichtje moet je maar raden... Ik vindt het irritand als je een berichtje krijgt dat je de helft maar kan lezen word afgedekt klanten beoordeling en feedback en weet ik het allemaal de helft van je berichtje moet je maar raden wat er staat misselijk

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

99% van de vrouwen gaat het over geld en verre reizen de vrouwen van deze tijd zijn niet vlug tevreden
ik heb al afspraken gehad dan rij ik 200-300 km en soms meer, dan kom je op de plaats van bestemming en die vrouw bestaat niet eens of woon daar niet meer of men komt niet opdagen ik ken er ook uit limburg allemaal in de bijstand ze hebben niets maar ze willen alles maar zelf willen ze niets doen of er geen moeite voor doen als de man alles doet dan komen ze , ik heb al vrouwen gehad hier die ik eerst hun schulden moest betalen anders komen ze niet vrouwen wel de lusten maar niet de lasten willen delen en vrouwen die helemaal niet antwoorden en vrouwen die onjuiste foto's plaatsen zodat ze jonger uitzien en als men ze ziet vol met rimpels bewerkt met photoshop ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn misschien 1% die op deze site eerlijk zijn

Sterke punten van Knuz

ik zou het niet weten het zullen er weinig zijn

meer duidelijk als men zoekt en meer controle op nep foto's van vrouwen er zijn erbij die helemaal niet bestaan

Tevreden.

Ik heb er 2 leuke ervaringen aan overgehouden.

Toegankelijk.

Geen..

ik heet maltje

Knuz is heel slecht ,om zo de chat room over te geven
aan iemand die rebbels heet die
ieder lief persoon n ban heeft ge geven heel triest
half chat room is uitgeschreven is jammer...
Knuz is heel slecht ,om zo de chat room over te geven
aan iemand die rebbels heet die
ieder lief persoon n ban heeft ge geven heel triest
half chat room is uitgeschreven is jammer hoi team knuz is n tip dank je gr

Leuke mensen en omdat je je niet alleen Single voelt,en allemaal op zoek naar die ene waar de vlam in de pan springt

Ok

Ik blijf op verborgen staan en krijg het niet veranderd erg balen is dat,iemand een antwoord ?

Miller J

Hoe verder als je nu niet eens je profile kan veranderen. De automatische melder blijft maar dezelfde berichten geven. Dat is zo stressend. Kan nu niet in mijn mailbox.. Pls doe er wat aan.

keess57

Alle lof voor Knuz !
Alle lof voor Knuz !
Jammer dat er mensen tussen zitten die het kennelijk verknallen voor de anderen. Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. En een beetje hoffelijkheid tegenover elkaar kan geen kwaad. Als je iemand niet ziet zitten, zeg het dan gewoon even netjes. Wat betreft fake profielen. Ik ben ze nog niet tegengekomen, althans niet hier. Valt mij juist op dat wanneer je vraagt of iemand wil afspreken dat er dan heel snel een date geregeld is. Das op fake-datingsites wel anders. Daar proberen ze je juist zo veel mogelijk berichtjes te laten versturen waarvoor je grof geld moet betalen. Dat is pas schandalig zoals je daar " besodemietert " wordt. En das bij Knuz dus niet. Die is "echt" echt, in mijn ervaring. Complimenten voor Knuz !!!

Sterke punten van Knuz

Ja duhh... gratis berichtjes versturen en echte profielen. En dat alles heel open is, b.v. statistische gegevens van andere bezoekers aan jou of andere profielen.

Zou het niet weten. Ja las veel over mensen die al heel lang niet meer actief zijn. Oke het staat leuk op je ledenaantal maar als je een jaar in-actief bent, gooi ze er dan maar uit. Het kan ook een... Zou het niet weten. Ja las veel over mensen die al heel lang niet meer actief zijn. Oke het staat leuk op je ledenaantal maar als je een jaar in-actief bent, gooi ze er dan maar uit. Het kan ook een pijnlijke reden zijn dat je niet meer actief bent. Zwaar ziek, overleden o.i.d. En mocht iemand na jaren terugkomen dan is een nieuw profiel schrijven wel op ze plaats. Vooral een nieuwe foto. O ja mensen zonder foto hebben vaak een goede reden. Maar ze snijden zichzelf in de vingers is mijn mening.