Knuz.nl

Aanbod van leden op Knuz
6.2/10
Ontwerp van de site
6.6/10

Dames reageren zoals bij veel dating sites niet! ondanks serieuze bedoelingen. Sta met tussenpoos al een lange tijd op Knuzz. Het initiatief van de makers is goed maar werken ho maar.
Dames reageren zoals bij veel dating sites niet! ondanks serieuze bedoelingen.
Ook de eisen zijn toren hoog en niemand toont initiatief en wachten allemaal af, helaas.
Veel mailen bij sommige en uiteindelijk wordt er zomaar afgehaakt erg onbetrouwbaar.

Sterke punten van Knuz

Zie bovenstaand. Goed initiatief van de makers een gratis site.

rollie

Veel mooie worden maar niet gemeend

Sterke punten van Knuz

gooi getrouwede mannne en vrouwne er af

henk

Oplichting praktijken
Je koop credit maar grijg ze niet pas op mensen

Er zitten veel vrouwen of hoewel kanslozen stinkdozen met narcistische stoornis problemen, Hollandse vrouwen jullie moeten eens gauw een bezoek je naar de dokter brengen. Ze zien ook vaak onverzorgd... Er zitten veel vrouwen of hoewel kanslozen stinkdozen met narcistische stoornis problemen, Hollandse vrouwen jullie moeten eens gauw een bezoek je naar de dokter brengen. Ze zien ook vaak onverzorgd eruit op de foto. Hahaha Hollandse dames jullie zetten jullie zelf echt voor gek. Je krijgt wel een reactie maar niemand is daar serieus. Een bagger van een vrouw kan ik genoeg krijgen en vinden en die hoef ik natuurlijk niet. Dan betaal ik beter voor een mooie hoer.

Sterke punten van Knuz

Foto met veel neppe profielen die allemaal gekopieerd zijn van andere websites.

Gooi eens die onverzorgde kanslozen hollandse wijven eruit. Als je een hollandse vrouw moet zoeken kun je beter een huisdier nemen.

Aleydisrdam

Bijna geen serieuze reakties op mijn profiel!
90 % fake en of uit op sex ,geld ect.!
Reakties van echtparen ?! Staat dat in mijn profiel dat ik dat wil ?!
En op mijn berichtjes...
Bijna geen serieuze reakties op mijn profiel!
90 % fake en of uit op sex ,geld ect.!
Reakties van echtparen ?! Staat dat in mijn profiel dat ik dat wil ?!
En op mijn berichtjes reageert er niemand !
Verspilde moeite !!

Sterke punten van Knuz

Gratis dat is dan ook het enige pluspunt!

Zit er nu ongeveer een jaar op.
Kan met iedereen contact zoeken.
En heb nog geen stuiver uit hoeven geven.
Deze site is tenminste echt gratis!

Sterke punten van Knuz

Goede controle en blokkade van nep profielen.
Je teksten worden niet achter je rug om gewijzigd.
Goede zoekschermen. Toch ook wel op foto's gericht.
Werkt zowel op tablet. PC en...
Goede controle en blokkade van nep profielen.
Je teksten worden niet achter je rug om gewijzigd.
Goede zoekschermen. Toch ook wel op foto's gericht.
Werkt zowel op tablet. PC en mobiele telefoon.
Veel actieve mensen. Inactief kun je eruit filteren.

Hulp bij het draaien van foto's zou welkom zijn.
Je moet soms met een omweg naar je favoriete schermen.

Echt niets aan. sommige profielen staan er al eeuwen op. niemand reageerd. Of geen interesse. Indien eens een keer een persoonlijk bericht lijken deze verdacht veel op elkaar. Dan vraag je af waarom... Echt niets aan. sommige profielen staan er al eeuwen op. niemand reageerd. Of geen interesse. Indien eens een keer een persoonlijk bericht lijken deze verdacht veel op elkaar. Dan vraag je af waarom kijk je dan nog? Tja goede vraag.

Echte profielen

Heimar67

Geen reactie terug van de 2 dames die ik een berichtje gestuurd heb.

Gratis

Personen die drie maanden niet actief zijn op Knuz eraf gooien.

Tot nu toe krijg ik alleen respons van mannen die niet echt een partner zoeken en de beste manier zoeken om je in bed te krijgen.terwijl er op mijn site staat dat ik eerst vriendschap wil en dan wil... Tot nu toe krijg ik alleen respons van mannen die niet echt een partner zoeken en de beste manier zoeken om je in bed te krijgen.terwijl er op mijn site staat dat ik eerst vriendschap wil en dan wil kijken of er iets anders uit kan groeien.
Nee ik ben niet zo tevreden over de selectie van knuz.
Ik denk er hard over om mij uit te schrijven.

Sterke punten van Knuz

Het( zou )een mooie app zijn voor ouderen om gratis te daten meestal na een traumatische ervaring na overlijden of scheiding van partner.

Toch nog beter kijken wat je op de site laat zetten door somigen.

Jan

Weinig vrouwen met het fatsoen te reageren op een normaal bericht.Ook torenhoge eisen ( terwijl ze zelf vaak weinig te bieden hebben en er"niet uitzien".
Wel veel op, en aanmerkingen over...
Wel veel op, en aanmerkingen over mannen.

Gratis

?