Knuz.nl

6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

Anna

Knuz is echt niet 100& gratis als je vragen wilt stellen of je profiel naar boven is dit niet gratis maar moet je credits kopen 2 credits gekocht staan er nog steeds niet bij na 5 dagen proberen... Knuz is echt niet 100& gratis als je vragen wilt stellen of je profiel naar boven is dit niet gratis maar moet je credits kopen 2 credits gekocht staan er nog steeds niet bij na 5 dagen proberen contact op te nemen e mail kan je niet door sturen en antwoord formulier ook niet dan word er gezegd u bent nog niet klaar met invullen terwijl dat wel zo is.

sneller reageren op vragen

Ik wil mijn profiel al weken verwijderen maar dat lukt niet. Ook als ik de redactie van knuz.nl een bericht stuur geen enkele reactie šŸ¤”

Berichten beantwoorden

hans heijne

Ik ben al een aantal weken lid van knuz.nl , en ze geen dat knuz 100 % gratis is , nou dat is knuz dus niet , aals knuz 100 % is dan hoef je ook geen credits te kopen als je wat wilt veranderen... Ik ben al een aantal weken lid van knuz.nl , en ze geen dat knuz 100 % gratis is , nou dat is knuz dus niet , aals knuz 100 % is dan hoef je ook geen credits te kopen als je wat wilt veranderen en als je contact met ze opnemen en zo zijn er nog een aantal dingen op knuz waar je credits voor moet kopen , dus zo gratis is knuz dus niet , ik heb er wel een aantal vrienden bij gekregen via knuz dus , waar ik niet alleen mee mail , maar ook regelmatig mee af spreek , nadeel is dat maar weinig mensen uit friesland op zitten , het grootste gedeelte komt uit brabant en limburg en noord en zuid holland

veel profielen

credits afschaffen

Love4animals

Heb een nieuw account aangemaakt maar kan niks
Zogauw ik inlog en bericht wil lezen logt hij gelijk uit

Zorg dat de mensen jullie beter kunnen bereiken kan niks
Want blijf niet ingelogd staan

Frans Swart

Ik ben met vakantie in Zuid Oost Spanje en krijg een berichtje van Knuz: " xxx heeft een bericht voor je achter gelaten
op Knuz.nl, op 2019-08-16 om 19:49:34 met als titel: Iemand heeft je een...
op Knuz.nl, op 2019-08-16 om 19:49:34 met als titel: Iemand heeft je een Knipoog gestuurd! Klik op deze link: https://www.knuz.nl/
om te reageren op de boodschap van 'xxx'".

Tot zo,

Het Knuz.nl Team.

Nadat ik www.knuz.nl heb ingetikt krijg ik de boodschap: "This website is not available in your country"

Knullig en niet Knuzzig!

Website ook vanaf een andere locatie in de EU toegankelijkmaken

Leuke contacten per mail

Sterke punten van Knuz

het op ongedwongen wijze met elkaar in contact kunnen treden

De fotoloze profielen met de fotoloze profielen laten matchen , niemand met `n foto op zijn profiel zit daar op te wachten

Tja, heb enkele reviews gelezen....geen site voor hoogopgeleiden! Met een big smile lees ik de reacties over dat vrouwen niet reageren ,nep zijn, op geld uit zijn....Wat wil men eigenlijk...alle... Tja, heb enkele reviews gelezen....geen site voor hoogopgeleiden! Met een big smile lees ik de reacties over dat vrouwen niet reageren ,nep zijn, op geld uit zijn....Wat wil men eigenlijk...alle waar voor zijn geld, dit is een gratis site!! Ik ben een vrouw van 72, onafhankelijk, gezond enz. Door bepaalde lieden al afgeschreven, vanwege de leeftijd. Maar...niet nep! Blijf lachen mensen , dan word je leuk oud! Prettige dag,

Sterke punten van Knuz

Gratis, blijft een leuke site! Af en toe aardige contacten.

Vind het prima zo!!

Edd50

Net weekje ingeschreven maar lijkt me duidelijk dat zo'n beetje alle profielen van dames nep zijn. Ben blij nog geen foto te hebben geupload want dan gaat het gegarandeerd naar andere websites.

Gratis.

Echte profielen. Profielen uit de eigen regio eerst.

Foto's uploaden lukte eerder wel nu niet meer terwijl ik nog 3x kan oplossen. Als je contactverzoek doet wat credits kost hoor je helemaal niks.

Leeuwin1964

Zo op zich lijkt Knuz een leuke site.
Helaas moet je credits kopen om een vraag te kunnen stellen.
Zo heb ik dus 2 credit punten gekocht en ook tweemaal een vraag gesteld.
Dan...
Zo op zich lijkt Knuz een leuke site.
Helaas moet je credits kopen om een vraag te kunnen stellen.
Zo heb ik dus 2 credit punten gekocht en ook tweemaal een vraag gesteld.
Dan verwacht je minimaal een reactie.
Deze blijft gewoon uit!
Wat mij betreft geen goede zaak en nemen ze vragen /klachten dus niet serieus in tegenstelling wat ze op hun site wel beweren. Verder zitten er veel twijfelachtige profielen op en worden IP adressen of profielen duidelijk niet gecontroleerd.

De kosten.

- Betere controle op twijfelachtige profielen.
- Reageren op gestelde vragen waar ook nog voor betaald moet worden.
- De werking van de site; Als je reageert op een bericht is het mij...
- Betere controle op twijfelachtige profielen.
- Reageren op gestelde vragen waar ook nog voor betaald moet worden.
- De werking van de site; Als je reageert op een bericht is het mij meermaals overkomen dat ik tijdens het typen van een reactie daarop opnieuw moet inloggen en mijn hele geschreven reactie dan verdwenen is en ik weer opnieuw moet beginnen.
- iemand uitloggen als hij zelf heeft uitgelogd.