Knuz.nl

6.4/10
Ontwerp van de site
6.6/10

Jan

Weinig vrouwen met het fatsoen te reageren op een normaal bericht.Ook torenhoge eisen ( terwijl ze zelf vaak weinig te bieden hebben en er"niet uitzien".
Wel veel op, en aanmerkingen over...
Wel veel op, en aanmerkingen over mannen.

Gratis

?

schenkgruber

Zeer ,tot zeer slecht

gratis

is wel gratis,,maar je krijg ook niets

schenkgruber

Slecht

gratis

veel aanbod,,,weinig of geen reactie,s

Ben sinds februari dit jaar ingeschreven en het is mij opgevallen dat er een aantal oplichters tussen zitten
Dames kijk uit hiervoor niet iedereen heeft het snel door
Dat er een hoop...
Dames kijk uit hiervoor niet iedereen heeft het snel door
Dat er een hoop mannen tussen zitten die alleen sex met je willen hebben
Tuin je daarin dan hoor of zie je niets meer van ze
Als je een man een knipoog of een berichtje stuur dat er altijd kerels zijn die totaal niet reageren
Hallo heren geef ons een antwoord goed bericht of slecht bericht maak niet uit maar stuur een berichtje

Sterke punten van Knuz

De sterke punten van de knuz familie is dat het gratis is en dat de medewerkers er alles aan doen om alles goed te laten verlopen

De verbeterpunten dat iedereen een foto van zichzelf moet plaatsen en dan bedoel ik niet een foto van zoveel jaar geleden want dat werkt niet, het enige wat je krijg als je diegene in levende lijve... De verbeterpunten dat iedereen een foto van zichzelf moet plaatsen en dan bedoel ik niet een foto van zoveel jaar geleden want dat werkt niet, het enige wat je krijg als je diegene in levende lijve zie is een hartverzakking
Ze zien ons toch ook wij zetten onze foto er ook op

rollie

Het nievo is hier erg laag

Sterke punten van Knuz

getrouwde mannen er af gooien

Zitten veel mannen op KNUZ die de boel bedonderen, zijn alleen op zoek naar sex.
Lieve vrouwen kijk uit. Benader elkaar eventueel om te waarschuwen.

Gratis

Profielen op een betere manier controleren.

Veelle mannen zitte op de sait voor sex
en veellen mannen zijn getrouwd

beter kontroleren

Ik ben sinds denk maart heb ik me eigen ingeschreven op deze site veel contacten gehad maar op niks uit gelopen wel paar vriendschap maar geen relatie met iemand nog gevonden misschien in de... Ik ben sinds denk maart heb ik me eigen ingeschreven op deze site veel contacten gehad maar op niks uit gelopen wel paar vriendschap maar geen relatie met iemand nog gevonden misschien in de toekomst nog wel

Sterke punten van Knuz

daar heb ik nog niks over te zeggen

wil meer meiden uit zuid-hollland zien

Vrouwen hebben te vaak niet eens het fatsoen om te reageren. ook nadat ik het gevraagd heb dat wel te doen. ik neem de moeite om op hun te reageren dan is dat toch het minste wat je kunt verwachten.

gratis.

omdat het gratis is staan er veel neppers op die genieten van de aandacht en nooit reageren.

berry

Gaat wel eb nog niets gezien

Sterke punten van Knuz

heb gehoord dat et goeie side is en gratis

zou eerder kunnen opstarten