Persoonlijk en behulpzaam

Goede service: mijn vragen over de levering werden geduldig beantwoord, er werd met me meegedacht over oplossingen en er werd teruggebeld zoals afgesproken.
De levering was snel en volgens wat...
De levering was snel en volgens wat er in de leverings e-mails stond.

Accuratesse en betrouwbaarheid zijn troef.

Uitstekende ervaring gehad met klusdiscounter. Op zondag besteld. Op maandag is bedrag betaald. Meteen reactie en op zwoensdagochtend bestelling in huis. Goedkoop en met geringe bezorgkosten. Uitstekende ervaring gehad met klusdiscounter. Op zondag besteld. Op maandag is bedrag betaald. Meteen reactie en op zwoensdagochtend bestelling in huis. Goedkoop en met geringe bezorgkosten.
Prima en betrouwbaar.

DvS

Uitstekend

uitstekende communicatie, snelle levering volgens afspraak

Glenn

prima

van deursen bouwservice

eerste ervaring was zeer goed . alle afspraken zijn nagekomen

Bezorging

Aflevering was niet binnen de 48 uur

jjc.couperus

Lekker snel

snelle levering en zeer betaalbaar ik ben heel tevreden

Franky Berhitu

Een fijne, goede en oplettende klantenservice!

Ik was op zoek naar een elektrische kachel voor de badkamer. Huis gekocht in 1999 zonder cv. Wel gevelkachel uit 1970. Bij schoonmaak en controle bleek dat het de koolmonoxide niet meer goed... Ik was op zoek naar een elektrische kachel voor de badkamer. Huis gekocht in 1999 zonder cv. Wel gevelkachel uit 1970. Bij schoonmaak en controle bleek dat het de koolmonoxide niet meer goed afvoerde. Monteur adviseerde ons om geen nieuwe gevelkachel te kopen daar dit erg duur zou worden en dat het misschien beter zou zijn om een elektrische verwarming te kopen. Gezien de ruimte die de badkamer heeft konden we geen straalkachel aanschaffen i.v.m. brandgevaar. Via internet kwamen we bij Klusdiscounter uit. Zij hadden voor ons de juiste kachel. Bij het via hun site bestellen een verkeerde keus gemaakt i.v.m. aflevering. Werd de dag hierna over gebeld of het wel klopte. Nee dus. Bestelling dus overnieuw gedaan. Na de aflevering door een vervoersbedrijf bleek dat het behuizing van de verwarming gescheurd was tijdens het vervoer. Ik heb gebeld en twee dagen later kreeg ik alsnog een ander exemplaar. Op de dag van aflevering heb ik hun nog gebeld om te vragen hoe laat het aan zou komen. Zij zouden mij terug bellen. Ik had nauwelijks de telefoon opgelegd en de bel ging. De vervoerder. IK heb terug gebeld om te vertellen dat het pakketje er was en dat ze niet verder hoefden te zoeken. Later werd ik alsnog terug gebeld door een andere medewerker die mij wilde informeren . Die wist nog niet van de voorgaande gesprekken en het inmiddels afgeleverde pakket. Al met al ben ik blij met de geleverde service. Vriendelijke groet. Franky Berhitu uit Middelburg.

A.P. Zonneveld

Supersnel en punctueel

Men maakt waar at beloofd wordt, binnen 48 uur had ik m’n bestelling binnen en en goed verpakt. Bovendien werd ik op de hoogte gehouden van elke handeling met mijn bestelling, heel erg goed!!!

Mart

Fermacellijm