Onvolledige levering, rechtzetting door klusdiscounter

niet alle bestelde en betaalde artikelen zijn toegekomen. oplossing gevonden door klusdiscounter, waarvoor dank!!

Hans Borgsteede

Klus geklaard !

Stuk gereedschap besteld. Snelle reactie. Duidelijke informatie. Vlotte bezorging. Geen gezeur, maar gewoon, zoals het hoort !! Prima dus.

Remco

Top! Te laat besteld en toch nog de volgende dag in huis.

We waren eigenlijk net iets te laat met het bestellen van een slee. Door de vriendelijke medewerking kon onze bestelling toch nog de volgende dag geleverd worden en de kids te sneeuw in. Kortom: top!

jan van der waay

Eerste bestelling

1x een bestelling gedaan voorraad was te klein dus geen levering in 48 uur jammer

A. Klijberg

Badkamerkacheltje

’s middags besteld, volgende ochtend al in huis. Fijn met dit weer. Uitstekende service!

Jacqueline

Prima bedrijf

Ik heb prima ervaringen met dit bedrijf. Ik heb ook nog via de mail advies gevraagd en daar werd direct op gereageerd.

koos

Prima. jammer dat product niet leverbaar was, maar netjes over gebeld .

De Wal

Redelijk

Vlg mail 6 dagen geleden ter post bezorgd maar heb tot nu toe (3 jan ) nog niets ontvangen

Reactie Klusdiscounter.nl:

Het pakket is hier 28-12-2012 om 13:07 uur vertrokken. GLS heeft op 02-01-2012 én 03-01-2012 geprobeerd uw pakket bij u thuis af te leveren echter was er 2 maal niemand aanwezig. Vandaag proberen ze... Het pakket is hier 28-12-2012 om 13:07 uur vertrokken. GLS heeft op 02-01-2012 én 03-01-2012 geprobeerd uw pakket bij u thuis af te leveren echter was er 2 maal niemand aanwezig. Vandaag proberen ze het voor de derde keer.

Mw E.I.Heijer

Wonderkacheltje

Het bestelde kacheltje was snel in mijn bezit. De dag erna begaf de CV het en ik ben nog nooit zo blij geweest met een nieuwe aanschaf als deze keer. Samenloop van omstandigheden zegt men dan, maar... Het bestelde kacheltje was snel in mijn bezit. De dag erna begaf de CV het en ik ben nog nooit zo blij geweest met een nieuwe aanschaf als deze keer. Samenloop van omstandigheden zegt men dan, maar dit noem ik een wonder. Voortaan worden nieuwe apparaten bij jullie besteld door mij.
Voorspoedig 2013!

Toon

Prima service

Jullie hebben niet alleen waargemaakt wat de website beweerd over het bedrijf, maar ook meegedacht om onverwachte problemen goed op te lossen.