Ageeth Donga

Slecht, artikel niet geleverd binnen 48 uur ennpas toen we zelf belde hoorde we dat het artikel niet op voorraad was. Tweede leveringstermijn ook niet gehaald ivm zgn problemen bij de leverancier

Kan er nog even niet opkomen. Artikel na een week nog steeds niet ontvangen

Cees Omtzigt

Beoordeling eerste levering aan mijn bedrijf

beoordeling eerste levering aan mijn bedrijf

Correcte en snelle afhandeling bij klachten

dit bedrijf heeft moeite gedaan om mij als klant te vreden te krijgen en te houden na een eerste bestelling en direct een klacht. Zowel telefonisch als per mail een vlotte en correcte afhandeling.... dit bedrijf heeft moeite gedaan om mij als klant te vreden te krijgen en te houden na een eerste bestelling en direct een klacht. Zowel telefonisch als per mail een vlotte en correcte afhandeling. Ik bestel volgende keer dus weer.

Peter

Vlonderschroeven

Aan het eind van de middag besteld en prima geadviseerd/ netjes geholpen. De volgende ochtend is de bestelling al bezorgd. Complimenten voor en dank aan Stefan.

klant

Te veel porto betaald

een schakelaar besteld die per post door de brievenbus werd bezorgd met postzegels op de envelloppe, als je daar 5,95 voor rekent dan vind ik dat niet netjes.

Reactie Klusdiscounter.nl:

Wij zullen u het verschil van de postzegels en de betaalde porto terug storten.
Wij zullen u het verschil van de postzegels en de betaalde porto terug storten.
De reden waarom wij uw bestelling per briefpost hebben verzonden is omdat de door u bestelde schakelaar die dag erg laat bij ons binnen kwam, te laat om nog te kunnen verzenden met pakketdienst.
De brievenbus zit hier naast de deur dus om u niet een dag langer te laten wachten hebben wij het op deze manier gedaan.
Om winst te behalen uit deze manier van verzenden is absoluut niet onze bedoeling geweest.

Jaap

Goed begin is het halve werk

Goed begin is het halve werk

klusser

Aankoop trap

op de hoogte houden van de levering

de muts

Voor herhaling vatbaar