Levering

snelle en correcte levering

Gorissen

snelle reactieop bestelling; uitstekende ver-
pakking en goede informatie.

M. van der Molen

Trappen

Prima afhandeling.

Aankoop Zibro kachel, top service!

Na telefonisch contact te hebben gehad over een Zibro kachel ben ik uitstekend te woord gestaan. Deze bouwmarkt heeft personeel wat zeer veel verstand heeft van producten, erg prettig en t.o.v... Na telefonisch contact te hebben gehad over een Zibro kachel ben ik uitstekend te woord gestaan. Deze bouwmarkt heeft personeel wat zeer veel verstand heeft van producten, erg prettig en t.o.v andere webshops een zeer groot compliment.

Ga vooral zo door, ik kom hier zeker terug.

de Bruijn

Henkie

Dit was de eerste keer

m. de vroedt

Jammer

ik wil graag weten op welk dagdeel mijn bestelling komt. Is niet mogelijk. Nu een dag moeten vrijnemen. Nooit meer, jammer.

Reactie Klusdiscounter.nl:

Erg vervelend om te horen, wij zijn bezig om met GLS hier een oplossing voor te vinden. Wat wel mogelijk was geweest om uw pakket naar een GLS shop te sturen in uw woonplaats, dan had u het daar... Erg vervelend om te horen, wij zijn bezig om met GLS hier een oplossing voor te vinden. Wat wel mogelijk was geweest om uw pakket naar een GLS shop te sturen in uw woonplaats, dan had u het daar kunnen afhalen wanneer het u schikte. Nogmaals excuses voor het ongemak.

b.van.eyken

Zeer goed

zeer goed

G.Daandels

Blij met mijn trap

2 dagen, na de levering van een beschadigde huishoudtrap, had ik al een nieuwe ( en goede ) trap in huis. Prima service en goed contact!

Prima verloop v.d. bestelling

De bestelling die gedaan is door ons, is correct en vlug door jullie bedrijf uitgevoerd.
Het is prima zaken doen bij jullie bedrijf

Speedy67

Snel en probleemloos

Snel en probleemloos

Reactie Klusdiscounter.nl:

Door een fout in ons systeem ging de uitnodiging om ons te beoordelen al eerder de deur uit dan uw bestelling, en dat allemaal binnen 48 uur.