Altrex varitex do-it-all

Klusdiscounter heeft een breed aanbod van producten tegen een concurerende prijs. Goede communicatie en snelle levering.

Ladder is zeer goed verpakt verzonden!

Annie Verhoeven

Prima service

prima,binnen 48 uur

Ne0-Install

Goeie dienstverlening

Snelle en exacte levering, goede contact. Aan te raden dus!

Saskia

Uitmuntend Bedrijf

Heb deze week voor het eerst iets besteld bij dit bedrijf , een ladder . Had eerst gebeld of de aanbieding er nog was en werd zeer vriendelijk te woord gestaan . Daarna werd per omgaande mail iedere... Heb deze week voor het eerst iets besteld bij dit bedrijf , een ladder . Had eerst gebeld of de aanbieding er nog was en werd zeer vriendelijk te woord gestaan . Daarna werd per omgaande mail iedere stap van verwerking van de order doorgemaild zodat precies te zien was wat er gebeurde. De ladder werd dan ook volgens afspraak geleverd.
Toen bleek dat hij helaas niet stabiel was en ik verdrietig mailtje stuurde werd ik per omgaande op zeer vriendelijke toon teruggebeld en zegde men mij toe op hun kosten nieuwe voetjes te sturen in de verwachting dat dat het probleem was .
Meer kan je als klant niet wensen toch ? In vertrouwen dat alles goed komt wacht ik het vervolg af .
Ik geef dit bedrijf dus een 10 !

Klusdiscounter.nl : een mooi voorbeeld voor internet-shops

Zeer goed geholpen door dit bedrijf, bij bestelling van een product dat nog wel op hun website stond, maar dat kennelijk al uit de roulatie was. Op mijn telefonisch verzoek is men er toch nog snel... Zeer goed geholpen door dit bedrijf, bij bestelling van een product dat nog wel op hun website stond, maar dat kennelijk al uit de roulatie was. Op mijn telefonisch verzoek is men er toch nog snel achteraan gegaan, om bij de importeur een van de laatste exemplaren te bemachtigen. Alle communicatie met Kluscounter, ook hun berichtgeving via email, en de verzending, verliep perfect, en dat voor een prijs die lager was als bij andere aanbieders.

M jacobs

Bestelling vliegengordijn

Goede snelle service. En een snel antwoord op mijn gestelde vraag. Compleet naar tevredenheid.

Ladder

goed ervaring. Problem with the delivery but fixed in less than 24 hours.