Sawendah

In één woord fantastisch!
Voor de 3e keer geweest.
Professioneel, vriendelijk en aardig personeel. Zeer behulpzaam met een duidelijke uitleg voor je start!
Binnenkort gaan we weer!!

🤩 Tot snel!

Adriana

Superleuk, veilig, voor elk niveau, van kind tot ervaren klimmer, veel speelse afwisselende routes. Vind wel dat ze bij de instructie je moeten laten ervaren wat er gebeurd als je valt, want dat is... Superleuk, veilig, voor elk niveau, van kind tot ervaren klimmer, veel speelse afwisselende routes. Vind wel dat ze bij de instructie je moeten laten ervaren wat er gebeurd als je valt, want dat is waarom ik de blauwe route niet verder durfde te gaan. Bang om 12 meter hoog van de evenwichtskabel af te vallen. Als ik laag bij de grond al ervaren had wat er dan gebeurd had ik wellicht wel gedurft.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review Adriana! Goed dat je aangeeft dat je iets gemist hebt in de instructie, dit ga ik intern doorzetten. Wel wil ik je meegeven dat het niet mogelijk is om 12 meter naar beneden... Bedankt voor je review Adriana! Goed dat je aangeeft dat je iets gemist hebt in de instructie, dit ga ik intern doorzetten. Wel wil ik je meegeven dat het niet mogelijk is om 12 meter naar beneden te vallen, je zit namelijk ALTIJD vast aan de zekerkabel, van het begin van de klimroute, tot het einde.

Noa

Geweldig

Wat een leuke reactie!

Wij gingen naar het klimbos om de bruine tokkelbaan te doen maar die was dicht. Dat we toch volle pond moesten betalen en dat er niet eens korting voor een volgende keer werd aangeboden vonden we... Wij gingen naar het klimbos om de bruine tokkelbaan te doen maar die was dicht. Dat we toch volle pond moesten betalen en dat er niet eens korting voor een volgende keer werd aangeboden vonden we erg jammer.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor jullie ervaring. Ik snap dat het een tegenvaller was, helaas was de bruine route wegens onderhoud (veiligheid) eventjes dicht, er moest een kabel vervangen worden. Als een route een... Bedankt voor jullie ervaring. Ik snap dat het een tegenvaller was, helaas was de bruine route wegens onderhoud (veiligheid) eventjes dicht, er moest een kabel vervangen worden. Als een route een tijdje eruit is, wordt dit altijd op onze website vermeld, zodat er weinig verrassingen zijn voor de gasten. Gelukkig is er in Klimbos Gooi-Eemland nog een tweede tokkelbaan (Oranje 4), waardoor er altijd een alternatief geboden kan worden.

Erg goede uitleg, gezellig jong team en we hebben ons enorm vermaakt!

👍

Super leuk parcours om te klimmen. Voor jong en oud goed te doen

Bedankt! 🙏

Avontuur uitje voor gezin!

Jaa, fijn! 😊