Geweldige tijd gehad in de bomen. Verjaardag van mijn dochter met een paar vriendinnen was uiterst geslaagd. Ze waren goed moe. Vriendelijk personeel en leuke parcours door de bomen.

Ondanks de regen hebben we een heel leuk en geslaagd kinderfeestje gehad, echt een aanrader

Jaco

Droom van opa en kleindochter komt uit!

Reactie Klimbos Nederland:

Wat super dat we hebben kunnen bijdragen aan het waarmaken van een droom! 😀

Erg tof parcour! Spannend! Afwisselend! De klimgordels zijn enkel niet comfortabel en geen verschil in sexe gemaakt. Alleen een gordel voor de man. Terwijl minimaal de helft van de wereldbevolking... Erg tof parcour! Spannend! Afwisselend! De klimgordels zijn enkel niet comfortabel en geen verschil in sexe gemaakt. Alleen een gordel voor de man. Terwijl minimaal de helft van de wereldbevolking een vrouwenlichaam heeft..( best wel gek toch?) En bij mij ontbrak een lus waar ik de tokkelkatrol makkelijk aan kon hangen. Dus investeren in gordels voor vrouwen lijkt me een must.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie en opmerking. De klimgordels zijn unisex en dus niet per se voor mannen of vrouwen. Vervelend dat je de gordel niet comfortabel vond, uiteindelijk gaat het natuurlijk om de... Bedankt voor je reactie en opmerking. De klimgordels zijn unisex en dus niet per se voor mannen of vrouwen. Vervelend dat je de gordel niet comfortabel vond, uiteindelijk gaat het natuurlijk om de veiligheid, maar je had onze instructeurs erop kunnen aanspreken, dan hadden ze samen met je kunnen kijken naar een manier om de gordel wat comfortabeler te maken. Gelukkig dat je de klimroutes wel erg tof vond! 😊

Katka Kolmas

Prachtig aangelegd klimbos, veel routes, goede instructie en begeleiding.

Wat fijn om te lezen!

Kim

We hebben een superleuke middag gehad! Nadat we een eerdere keer helaas voortijdig het kinderfeestje moesten stoppen vanwege onweer, mochten we kosteloos nog een keer terugkomen. Echt heel netjes... We hebben een superleuke middag gehad! Nadat we een eerdere keer helaas voortijdig het kinderfeestje moesten stoppen vanwege onweer, mochten we kosteloos nog een keer terugkomen. Echt heel netjes geregeld! Voor het feestje was er een leuke kist met kleine cadeautje en als afsluiter lekker friet met snack gegeten. Allemaal heel goed geregeld en personeel megavriendelijk en behulpzaam. Wat n leuk uitje!

Bedankt! 🙏