Super leuk, goed geregeld!

👍

M vd Velde

Super dag gehad met mooi weer
Wel jammer dat er zoveel mensen van andere groepen (aankomsttijden) bij onze groep kwamen , dit duurde daardoor behoorlijk lang
De groep na ons was klein en...
Super dag gehad met mooi weer
De groep na ons was klein en al eerder klaar waardoor je wachtrijen kreeg
De zwarte route was echt pittig
We hebben over de zwarte route een uur gedaan omdat een jongetje het toch niet durfde/kon maar met papa mee wilde(alle punten waren bezet tot aan het begin aan toe
Hier moet eigenlijk wel wat aan gedaan worden (leeftijd of lengte )
Al met al een superdag gehad
Jammer dat je voor €10.25 moet parkeren

Reactie Klimbos Nederland:

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Er zijn restricties aan de zwarte route, je moet hier minimaal 1.40m voor zijn. Helaas zal je altijd hebben dat er mensen sneller dan anderen... Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Er zijn restricties aan de zwarte route, je moet hier minimaal 1.40m voor zijn. Helaas zal je altijd hebben dat er mensen sneller dan anderen willen/kunnen klimmen, maar inhalen lukt niet. Ik snap dat het parkeergeld vervelend is, helaas is er geen andere parkeergelegenheid en worden de tarieven bepaald door de gemeente. Hopelijk zien we jullie nog een keer terug!

Esther

Top! Uitleg helder, ruime keuze, goed onderhouden en extra toezicht bij de kinderen.

👍

Het was een erg mooi klimpark. De nieuwe klimbaan van 20 meter hoogte is een mooie toevoeging op het ruim aantal klimparcoursen. De locatie is erg netjes, je kunt er ook terecht voor een heerlijke... Het was een erg mooi klimpark. De nieuwe klimbaan van 20 meter hoogte is een mooie toevoeging op het ruim aantal klimparcoursen. De locatie is erg netjes, je kunt er ook terecht voor een heerlijke maaltijd of een drankje. Het enige minpuntje was dat er naar mijn idee te weinig personeel aanwezig was. Hierdoor waren er twee klimparcoursen niet open. Voor deze twee (bungee en vrije val) is het noodzakelijk dat er begeleiding aanwezig is, maar er was niemand extra om hier bij te begeleiden van het personeel. Uiteindelijk zijn we maar zonder deze twee parcoursen gedaan te hebben weggegaan.

Reactie Klimbos Nederland:

Wat leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad! De grijze routes (bungee en vrije val) zijn inderdaad niet altijd open, omdat hier dan constant een medewerker moet staan. Maar je kan... Wat leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad! De grijze routes (bungee en vrije val) zijn inderdaad niet altijd open, omdat hier dan constant een medewerker moet staan. Maar je kan altijd aan de collega's van het Klimbos vragen of hij open kan. We doen dit op verzoek! Wellicht voor een volgende keer?

Joanneke

Klimbos met vriendinnen: met een groep van 12 dames hebben we het klimbos bij Ruurlo ontdekt. Wat een leuke en intense ervaring! Van de junior routes tot zelfs de zwarte route zijn gedaan door een... Klimbos met vriendinnen: met een groep van 12 dames hebben we het klimbos bij Ruurlo ontdekt. Wat een leuke en intense ervaring! Van de junior routes tot zelfs de zwarte route zijn gedaan door een aantal van de groep. Heel leuk om ons weekendje weg af te sluiten met daarna een verdiende borrel bij DHKMP ernaast.

Wat super leuk!

Mees de waal

Me zoon en ik hebben een geweldige middag samen gehad

Wat fijn!

Carlo

Echt een heerlijk klimbos om je 3 uur te vermaken. Enige minpuntje is de route bungee en vrije val. De uitleg duurt zo lang dat je een uur verder bent om deze route te doorlopen.