Echt gaaf om te doen

😀

Vink

Leuk om te doen, mooi materiaal en ontspannen personeel

Bedankt!

Prachtig groot klimbos, leuke uitdagingen in de 9 verschillende parcoursen. Aanrader!

Super om te lezen!

Goed geregeld, vriendelijke mensen, veilig gevoel.

👍

Ludwick

Ik en de kinderen vond een heel leuk, avontuurlijk ervaring.

Fiep Pepels

Klimbos zelf heel leuk, alleen wel heel veel kinderen waardoor het voor “pubers” en ouder wat minder is. de regeling was wel minder. zaten bij de groep van 14:15 en vroegen ons om 14:20 af of deze... Klimbos zelf heel leuk, alleen wel heel veel kinderen waardoor het voor “pubers” en ouder wat minder is. de regeling was wel minder. zaten bij de groep van 14:15 en vroegen ons om 14:20 af of deze groep al weg was. hebben dit gevraagd en werden heen en weer gestuurd. om 14:30 werd de groep van 14:30 opgehaald en zijn toen hierbij mee gegaan. moesten toen nog een half uur wachten op kinderen die uitleg moesten krijgen en hadden zo bijna een uur minder om te klimmen. hierna hoorde ik dit nog een aantal keer gebeuren bij andere mensen, dus dit zou wel beter geregeld mogen worden.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het niet helemaal duidelijk was met de start van de instructie. Onze collega's roepen altijd om welke instructiegroep er mee kan en daarbij wordt vaak de... Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het niet helemaal duidelijk was met de start van de instructie. Onze collega's roepen altijd om welke instructiegroep er mee kan en daarbij wordt vaak de groep ook nog geteld zodat we zeker weten dat iedereen er is. Maar zoals je zelf ook al aangaf, kan het zijn dat er mensen met een andere groep meegaan. Ik weet niet of je dit nog op locatie hebt aangekaart, want wellicht was er een mogelijkheid om langer door te klimmen.