Top, nu nog de jongste boven de 1,4 en dan weer klimmen

Leuk, tot snel!

Kosters

Zeker een mooi parcours. Enige opmerking van het zwarte parcours is:
Er waren te jonge kinderen , mijns inzien moet de leeftijd wat hoger zijn.
Het hield vreselijk op. We hebben er bijna...
Zeker een mooi parcours. Enige opmerking van het zwarte parcours is:
Er waren te jonge kinderen , mijns inzien moet de leeftijd wat hoger zijn.
Het hield vreselijk op. We hebben er bijna een uur over gedaan. Je kan niet voorgaan en maar wachten. We waren niet de enige die hier stonden te balen.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review en de tip. De zwarte route is toegankelijk voor iedereen met een minimale lengte van 1.40 meter. We zien dat de ene persoon er sneller doorheen gaat dan de andere, ook... Bedankt voor je review en de tip. De zwarte route is toegankelijk voor iedereen met een minimale lengte van 1.40 meter. We zien dat de ene persoon er sneller doorheen gaat dan de andere, ook volwassenen kunnen het soms erg lastig vinden. Het verhogen van de leeftijd gaat hier dus niet altijd de oplossing voor zijn.

Het was erg leuk en goed georganiseerd!

👍

Wat een fijne plek! Er werken superaardige mensen, het is spannend, leuk én gezellig.

Bedankt! 🙏

Laura

Wij hebben een hele fijne middag gehad. Een aantal weken geleden zijn we bij jullie geweest. De kleine meid had de grootste praatjes, maar toen ze op het plateau stond vond ze het super spannend.... Wij hebben een hele fijne middag gehad. Een aantal weken geleden zijn we bij jullie geweest. De kleine meid had de grootste praatjes, maar toen ze op het plateau stond vond ze het super spannend. Wij kregen de tijd om met haar daar te blijven staan, haar te helpen en ook jullie deden dat super goed. Eerst met een medewerker tokkelen naar beneden en daarna moest ze het echt zelf proberen. Dit was nog steeds te spannend maar ook weer toen, kregen wij alle tijd.
Nadat we een paar parcours hadden gedaan en de spullen hadden ingeleverd kwam een medewerker nog achter ons aan gerend. De kleine meid kreeg een echt Klimdiploma! Zo trots is ze daar op.
Nogmaals 1000 maal dank voor het team uit Apeldoorn.

Reactie Klimbos Nederland:

Wat super om te lezen! Dit is waar we het voor doen! 🙏

M verhelst

Dit is de vierde keer dat we hier komen en vandaag voor het eerst mijn jongste mee, ze vinden het fantastisch. Leuk parcours, vriendelijke personeel. Volgend jaar zeker weer.

Reactie Klimbos Nederland:

Wat leuk! Tot volgend jaar!

Uitdagend, actief, en zelfs met regen erg leuk!

Reactie Klimbos Nederland:

Super tof om te lezen! 🙏

Willeke

Erg leuk klimbos met verschillende klimniveaus, met goede uitleg. Een goed verzorgd park.

👍

Heerlijke bosrijke omgeving met vriendelijk personeel

Super bedankt! ☺️