Martijn

Top, super leuk

Lenny

Vriendelijk personeel, mooie locatie, leuke routes!

Het was een hele fijne belevenis, prettige begeleiding, goede uitleg.
Vooral mensen zelf laten ontdekken hoe het moet, niet te snel dingen uit handen nemen.
het voelt als een hele veilige...
Het was een hele fijne belevenis, prettige begeleiding, goede uitleg.
het voelt als een hele veilige omgeving.

Reactie Klimbos Nederland:

Super leuk om te lezen! 😀

Annelies

Het was een fijne uitdaging op een top locatie
Het was een fijne uitdaging op een top locatie
jammer dat er soms lang moet gewacht worden maar dit is ergens wel een beetje normaal. Niet iedereen is even gedreven of heeft de nodige moed, vandaar wel heel fijn ook de verschillende levels

Rutger

Het was een vrij drukke dag en door de grote groep bij de uitleg (met veel kleinere kinderen), duurde het lang voordat we eindelijk konden klimmen. Het klimbos is verder super en voldoende... Het was een vrij drukke dag en door de grote groep bij de uitleg (met veel kleinere kinderen), duurde het lang voordat we eindelijk konden klimmen. Het klimbos is verder super en voldoende uitdagend. En het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben al met al een hele leuke middag gehad.

Wat heerlijk! 😀

Joyce van der Velden

De jongens hebben enorm genoten en zijn flink uitgedaagd op hun doorzettingsvermogen.

Super leuk!

Wat een leuk uitje! Vriendelijk personeel.

Super bedankt! 🙏

Prachtig klimbos, gelukkig hebben meeste meiden van het klimfeestje genoten maar er was veel te weinig begeleidend personeel op de been, veel meiden hebben lang (soms huilend) op 1 plek... Prachtig klimbos, gelukkig hebben meeste meiden van het klimfeestje genoten maar er was veel te weinig begeleidend personeel op de been, veel meiden hebben lang (soms huilend) op 1 plek gehangen/gestaan zonder dat er iemand van het klimbos kwam helpen.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor de review. Wat vervelend dat de meiden niet altijd meteen geholpen konden worden. Op het moment dat jullie er waren was het erg druk in het bos én hadden we te maken met veel... Bedankt voor de review. Wat vervelend dat de meiden niet altijd meteen geholpen konden worden. Op het moment dat jullie er waren was het erg druk in het bos én hadden we te maken met veel hulpbehoefte in de routes. Hierom heeft het soms iets langer geduurd voordat onze collega's konden helpen. Wel goed om te lezen dat de meiden alsnog hebben genoten!

Super leuke ochtend gehad! Het was niet druk en voor volwassenen is de zwarte route echt een leuke maar ook spannende uitdaging… Erg avontuurlijk en goede begeleiding met duidelijke uitleg.