Erg leuk klimbos, alleen instructies met een man of 20 is wel erg veel. Voordat iedereen gereed is ben je een hoop klim tijd kwijt

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie! De duur van de instructie is afhankelijk van meerdere dingen. Soms gaan instructies van 20 man sneller dan andere keren. We geven altijd aan dat je klimuitje 3 uur duurt... Bedankt voor je reactie! De duur van de instructie is afhankelijk van meerdere dingen. Soms gaan instructies van 20 man sneller dan andere keren. We geven altijd aan dat je klimuitje 3 uur duurt incl de verplichte veiligheidsinstructie van 30 minuten.

Stichting Prokino

Top middag voor de kinderen

Nienke

Het is een fijn en overzichtelijk bos. Je wordt goed geïnstrueerd en er is altijd iemand in de buurt om te helpen of te wijzen op regels of tips.

Fijn om te lezen!

Britt

Leuk, spannend, goeie locatie.

Martin

Super leuk en avontuurlijk outdoor uitje voor kids en uiteraard ook de ouders!

Reactie Klimbos Nederland:

Super leuk om te horen 😀

Van Gool

Het klimbos in Bergen op Zoom is erg leuk. Verschillende leuke, uitdagende en spannende parcoursen. We komen er graag! Maar vandaag was het de 2e keer dat de manier waarop het personeel onze... Het klimbos in Bergen op Zoom is erg leuk. Verschillende leuke, uitdagende en spannende parcoursen. We komen er graag! Maar vandaag was het de 2e keer dat de manier waarop het personeel onze kinderen aansprak niet bepaald vriendelijk was. Wat ik vooral erg slecht vind is dat ze verschillende regels hanteren. Van de 1 mochten ze gaan zitten bij de vrije val, de andere schreeuwde vanuit de andere kant van het bos dat ze moesten gaan staan en weer een andere zei op hetzelfde moment dat ze mocht hurken. Toen ze dit deed werd er weer geschreeuwd dat ze heel snel moest gaan staan want anders zou ze eruit gehaald worden. Super onduidelijk en de toon totaal niet nodig. Kind vond het al spannend genoeg. Dit maakte dat het niet echt een geslaagde dag was. Ik heb dit ook gemeld bij het personeel. Zo was het de vorige x ook bij zwart. Van de 1 mochten ze tokkelen op een stuk die ze spannend vonden en een ander begon te schreeuwen dat het niet mocht. Toen ik dit terug gaf werd er gezegd dat sommige hun baan iets te serieus namen. Liever tokkelen dan dat ze iemand eruit moesten halen. Hier werden ze vandaag weer op aan gesproken en als ze dat stuk niet aan konden voortaan het maar helemaal niet meer moesten proberen. Echt heel jammer! Onze eerdere ervaringen waren juist heel positief maar ik zal nu niet snel meer terug komen.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je uitgebreide feedback. Goed om te lezen dat je enthousiast bent over onze routes en jammer dat je een paar keer een vervelende ervaring hebt gehad. Ik snap dat het niet fijn overkomt... Bedankt voor je uitgebreide feedback. Goed om te lezen dat je enthousiast bent over onze routes en jammer dat je een paar keer een vervelende ervaring hebt gehad. Ik snap dat het niet fijn overkomt als er geschreeuwd wordt naar je kinderen, echter is de vrije val wel op 12 meter hoogte, dus er wordt ook volume gecreëerd om duidelijk over te komen. Je opmerking dat er onduidelijkheid is over de regels is inderdaad niet de bedoeling en dit pakken we intern ook meteen op. Wij hopen dat je over een tijd nog eens komt klimmen om te kijken of je het op een andere manier ervaart!

We had a beautiful day up in the trees. Thank you to all the staff, who were very kind and helpful

Wow, thank you!

Het was een prettig klimbos, groot en uitdagend.

Stichting Midas

Klimbos veluwe is een harstikke mooi park. Verder zijn er veel klimroutes. We hebben het heel goed ervaren.

Reactie Klimbos Nederland:

Wat super om te lezen! 😀

Escape room De werkplaats. Prima!