Bianca

Geweldige familiedag voor jong en oud in het Klimbos van Ruurlo mogen ervaren!

A & A

Super leuk uitje in de Biesbosch

👍

Erg leuk bos personeel erg vriendelijk en behulpzaam

🙏 😊

Zeer kundig en vriendelijk personeel, erg mooi klimbos en fijn dat ze met tijdschema’s werken waardoor het niet te druk wordt. Twee keer geweest en twee keer erg leuk gehad! Jammer dat de zwarte... Zeer kundig en vriendelijk personeel, erg mooi klimbos en fijn dat ze met tijdschema’s werken waardoor het niet te druk wordt. Twee keer geweest en twee keer erg leuk gehad! Jammer dat de zwarte route dicht was, maar dit was wel vooraf duidelijk gecommuniceerd op de website dus we waren voorbereid.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt! Wellicht binnenkort weer terug om alsnog de zwarte route te doen? 😉

Martijn

Top, super leuk

Lenny

Vriendelijk personeel, mooie locatie, leuke routes!

Het was een hele fijne belevenis, prettige begeleiding, goede uitleg.
Vooral mensen zelf laten ontdekken hoe het moet, niet te snel dingen uit handen nemen.
het voelt als een hele veilige...
Het was een hele fijne belevenis, prettige begeleiding, goede uitleg.
het voelt als een hele veilige omgeving.

Reactie Klimbos Nederland:

Super leuk om te lezen! 😀

Annelies

Het was een fijne uitdaging op een top locatie
Het was een fijne uitdaging op een top locatie
jammer dat er soms lang moet gewacht worden maar dit is ergens wel een beetje normaal. Niet iedereen is even gedreven of heeft de nodige moed, vandaar wel heel fijn ook de verschillende levels

Rutger

Het was een vrij drukke dag en door de grote groep bij de uitleg (met veel kleinere kinderen), duurde het lang voordat we eindelijk konden klimmen. Het klimbos is verder super en voldoende... Het was een vrij drukke dag en door de grote groep bij de uitleg (met veel kleinere kinderen), duurde het lang voordat we eindelijk konden klimmen. Het klimbos is verder super en voldoende uitdagend. En het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben al met al een hele leuke middag gehad.

Wat heerlijk! 😀