Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers

Intergrid BV

Goede ervaringen, kundig personeel, verzorgde offerte, zeer professioneel en goede installatie

Prijs, kwaliteit en en snelle correcte reactie

Single point off contact aanstellen en/of 1 klant contactpersoon die het gehele proces begeleid.

Vera & Martin van Dijk

Fantastisch

Zeer goede monteurs die overal een oplossing voor hebben. Werken heel netjes, niets beschadigd, alles opgeruimd en verpakkingen meegenomen.

Administratie kan iets verbeterd te worden m.b.t. het uitbrengen van offertes

KliMate

KliMate heeft voor goud geld bij ons twee airco’s geplaatst. Achteraf gezien hebben we er spijt van dat we met hen in zee zijn gegaan. Note to self: reviews (beter) lezen. Helaas is onze ervaring... KliMate heeft voor goud geld bij ons twee airco’s geplaatst. Achteraf gezien hebben we er spijt van dat we met hen in zee zijn gegaan. Note to self: reviews (beter) lezen. Helaas is onze ervaring mee KliMate niet beter dan van de overige klanten die een review hebben achter gelaten. Vooral op Trustpilot staan de relevante reviews.

Het begon al goed met een verkeerd advies, een foutieve offerte, een waardeloze planner en een duurder uitvallende nota. Enfin, de airco’s zijn uiteindelijk geplaatst. Grote blij ivm de komende hitte.

Niet veel later liep het water langs de muren over de vloer en langs de trap naar beneden. Top. Ik heb water toch echt het liefst in mijn (zwem)bad, niet over de muur.

De condenspomp is of niet goed aangesloten of niet krachtig genoeg. Kan gebeuren, zou je denken. Helaas blijkt dit niet alleen bij ons het geval, maar bij veel meer klanten waaronder mijn ouders. Nota bene ongeveer tegelijkertijd geplaatst maar door andere monteurs. Hoe dan?

Uiteraard heb ik contact gezocht met KliMate. Telefonisch onderhoud met de planner tot aan de operationeel manager, niks hielp. De uiteindelijke reactie: “We zijn heel druk met het wegwerken van achterstanden het uitvoeren van reparaties. We komen over anderhalve week een keer kijken of we het bij u kunnen repareren. Hopelijk hebben we dan wel de juiste onderdelen.”

Zoveel vragen hierbij, zo weinig antwoorden. Ik weet niet of het uiteindelijk goed zal worden opgelost. Een update volgt later.

De nota komt ruim op tijd.

Zorg ervoor dat jullie leren van fouten in het verleden. En zorg ervoor dat jullie klanten ook écht willen helpen, niet alleen om de negatieve reviews te laten verwijderen.

Mevr.M.A.Bogaers

De monteurs waren op tijd. Echter per abuis werd bij ons de verkeerde airconditioner geplaatst. Hier kwam men pas later achter. Zo moest het geheel weer gedemonteerd worden, alle geboorde gaten weer... De monteurs waren op tijd. Echter per abuis werd bij ons de verkeerde airconditioner geplaatst. Hier kwam men pas later achter. Zo moest het geheel weer gedemonteerd worden, alle geboorde gaten weer gevuld en het juiste apparaat een week later opnieuw aangesloten. Al met al niet iets om vrolijk van te worden en ook niet iets wat je van een ervaren monteur mag verwachten.

Zeer vriendelijke mannen.

Meer accuratesse bij de montage. Het mag niet voorkomen dat een monteur niet controleert of hij het juiste apparaat bij zich heeft. De monteur vertelde dat dit hem nog nooit was overkomen. ??... Meer accuratesse bij de montage. Het mag niet voorkomen dat een monteur niet controleert of hij het juiste apparaat bij zich heeft. De monteur vertelde dat dit hem nog nooit was overkomen. ?? Wanneer dit het geval is, heb ik gewoon pech gehad en zou ik uw bedrijf wel aanbevelen. Wanneer dit vaker voor komt zou ik dat niet doen. Als tegemoetkoming voor deze misser zou ik een gratis onderhoudsbeurt wel op prijs stellen. Inmiddels is mij ter
compensatie inderdaad gratis onderhoud voor de komende twee jaar aangeboden met excuses voor de gang van zaken. Vergissingen zijn menselijk en ik heb gewoon pech gehad..

Ruud Woerdeman

Goede prijs kwaliteitsverhoding en snelle levering

Goed installatiebedrijf. Vriendelijke mensen en werken netjes

Anthony

Wij zijn niets dan tevreden met de service van Klimate. Ondanks de grote drukte neemt men de tijd voor je. Het is fijn dat alles vrijblijvend is tot het moment dat je tot de koop overgaat. Wij... Wij zijn niets dan tevreden met de service van Klimate. Ondanks de grote drukte neemt men de tijd voor je. Het is fijn dat alles vrijblijvend is tot het moment dat je tot de koop overgaat. Wij kregen bij ons thuis goed en eerlijk advies. Er werd met ons meegedacht.

Klantvriendelijkheid, snelheid, vakkundigheid.

Wij hadden bij de offerteaanvraag via de website een aantal concrete vragen gesteld. Hier werd in de offerte zelf niet op teruggekomen. Gelukkig was er de mogelijkheid om adviseur thuis te... Wij hadden bij de offerteaanvraag via de website een aantal concrete vragen gesteld. Hier werd in de offerte zelf niet op teruggekomen. Gelukkig was er de mogelijkheid om adviseur thuis te ontvangen. Daar hebben we gebruik van gemaakt. Tot grote tevredenheid.

Kerkhoff

De installatie is perfect geinstalleerd door vakkundige mensen. Alles netjes afgewerkt.

Netjes werken

Administratie minder sterk

A de Wit

Leveren de foute omkasting en laten de klant dat betalen!

Monteurs : goud

Als je een fout maakt neem je verantwoordelijkheid en laat de klant niet met de schade zitten. Zorg dat je telefonisch bereikbaar bent. Pennywise Poundfoulisch

Arnold van der Linden

Redelijk positief. Echter door Corona was een bezoek op locatie niet mogelijk en is alles via beeldbellen verlopen.
Dit werkt wel maar is toch anders.

Verder bleken de monteurs...
Dit werkt wel maar is toch anders.

Verder bleken de monteurs niet ingelicht te zijn van de afspraken die tijdens het telefonisch gesprek gemaakt zijn.
Monteurs komen ook een beetje chaotisch over. Mede als niet het gewenste gereedschap bij zich hebben of stuk is.
Zo konden ze geen flensen draaien aan de leidingen omdat het gereedschap kapot was. Ook waren de pijpensnijders bod. Ze hadden maar 1 trap voor binnen terwijl ze er 2 nodig hadden. Dus gelukkig kon ik er eentje uitlenen. Ook iets simpels als tie wraps hadden ze niet.
Ook mogen ze wel netter werken. Zo hadden ze een stofzuiger bij zich, maar na 5 gaatje boren werd die niet meer gebruikt. Jammer om er zo een stofbende van te maken, en er vervolgens doorheen te lopen en mee te slepen door het huis.

Het is wel opletten bij het goedkeuren van de offerte, want dit wordt tevens je factuur, ongeacht de verbruikte materialen na installatie.

Onderhoudscontracten zijn erg duur.
Incidenteel onderhoud voor 1 buitenunit en 2 binnenunits kost €180.
In een contract voor eens per 2 jaar onderhoud is dat €260.
Ik zou zeggen dat een contract voordeliger moet zijn omdat je dan klanten kan binden en extra service kan bieden.

Uiteindelijk was mijn unit snel geleverd en gemonteerd nadat ik de bestelling heb geplaatst.
In eerste instantie was de afspraak ingepland voor 5 weken later, Maar omdat de unit op voorraad was is de installatie de volgende week al uitgevoerd.

Goedkoper dan veel concurrenten.
Snelle levering.

Beter materiaal en gereedschap voor de monteurs.
Zorgen voor een realistische factuur die gebaseerd is op de verbruikte materialen.
Monteurs mogen wel netter werken. Dus de stofzuiger...
Beter materiaal en gereedschap voor de monteurs.
Monteurs mogen wel netter werken. Dus de stofzuiger gebruiken die ze bij zich hebben tijdens het boren.

Mariska van Reijn

Fijn bedrijf! Na akkoord op de offerte werd de airco al binnen een week geïnstalleerd.

Fijn dat jullie langs konden komen en de situatie en wensen konden opnemen.

De offerte liep wat rommelig in het begin. Maar na jullie bezoek kreeg ik een duidelijke offerte.