Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur

Natalie van Rooy

Erg positieve ervaring. Keuringsdienst voor Wonen is kundig en snel.

Goed contact, maar veel punten ook gemist.

Uitstekende service, behulpzame inspecteur

El Yaghmouri

Eerder had ik een negatieve beoordeling ingevuld over Jonker van der Klein. Ze hebben mij teruggebeld. Na uitleg bleek dat de inspecteur veel kennis had van het project en niet veel tijd nodig heeft... Eerder had ik een negatieve beoordeling ingevuld over Jonker van der Klein. Ze hebben mij teruggebeld. Na uitleg bleek dat de inspecteur veel kennis had van het project en niet veel tijd nodig heeft voor de inspectie. Sterker nog ze hebben mijn review serieus genomen waren bereid om de inspectie kosteloos overdoen. Prima service!

De inspectie heeft ongeveer een half uur geduurd, het was meer een adviesgesprek hoe ik de muren moet schilderen en hoe ik de vloervermaning moet aanleggen dan het inspecteren van de woning. Een... De inspectie heeft ongeveer een half uur geduurd, het was meer een adviesgesprek hoe ik de muren moet schilderen en hoe ik de vloervermaning moet aanleggen dan het inspecteren van de woning. Een paar keer kloppen op de muren, deuren en ramen en vloila, het zit goed op een paar onrelevante krassen na op het hout die ik zelf ook had gezien, en zo erg was het ook niet.
Het inspecteren van draagconstructie, vloeren, buitengevels, dakconstructie, dakbekking, bitumen, goten, dakdoorvoeren en technische installatie heb ik geen woord gehoord en is totaal niet ter sprake gekomen terwijl dat duidelijk in de beschrijving stond. Op zo’n moment ben je al blij dat je een (nieuwbouw)huis hebt en zo’n experts heb je juist nodig om kritisch ernaar te kijken. Erg teleurstellend!

Nieuwbouwwoning Hilversum

Gedetailleerde keuring door deskundige medewerker die de tijd nam om vragen te beantwoorden

Vriendelijkheid en deskundigheid alsmede waardevolle adviezen .

Snel en goed geregeld, vriendelijk en duidelijk te woord gestaan, op korte termijn inspecteur beschikbaar.

Christiaan Montanus

Zeer snelle levering, en erg tevreden over de kwaliteit van de rapportage. Er is goed gekeken, zelfs ook naar zaken waar wat extra moeite voor gedaan moest worden om erbij te kunnen. Ik ben erg... Zeer snelle levering, en erg tevreden over de kwaliteit van de rapportage. Er is goed gekeken, zelfs ook naar zaken waar wat extra moeite voor gedaan moest worden om erbij te kunnen. Ik ben erg tevreden!

Moniek Scheelings

Prima contact, perfecte dienstverlening