Opmaak en snelheid rapportage
Deskundigheid inspecteur

Lema5

Vriendelijk en snelle aspraak

A. Kuperus

Ik vond uw keurder vriendelijk en alles werd snel en gemakkelijk geregeld. Echter ben ik achteraf niet tevreden over de daadwerkelijke keuring. Er werd niet nauwkeurig genoeg gekeken naar mogelijke... Ik vond uw keurder vriendelijk en alles werd snel en gemakkelijk geregeld. Echter ben ik achteraf niet tevreden over de daadwerkelijke keuring. Er werd niet nauwkeurig genoeg gekeken naar mogelijke gebreken (het rapport gaf ook geen gebreken aan). In mijn onwetendheid heb ik de keurder daar in het moment niet op gewezen. De uitvoerder die erbij aanwezig was, wees me hier op. Vroeg me na afloop: "waar heb je die keurder in hemelsnaam vandaan?" Hij heeft zelf wat onzorgvuldigheden gezien en daar gelijk mensen voor gebeld om het op te lossen. Dit had natuurlijk van uw keurder af moeten komen. Daarna ben ik zelf ook nog wat problemen tegen gekomen, die de keurder niet heeft opgemerkt, dit heeft me veel extra tijd gekost om achteraf nog opgelost te krijgen. Al met al gaf het me een gevoel dat ik net zo goed geen keurder had in kunnen schakelen. Zonde van mijn geld geweest eerlijk gezegd.

Alex

Goede, vakkundige en professionele service. Geheel naar verwachting.

J.Bouwens

Klantvriendelijk, alleen de keurmeester had iets beter moeten kijken.

Brian van der Werff

Bouwkundige keuring van woning

Henk Vroom

Uitstekende service. Goed bereikbaar, reageren snel en zijn inhoudelijk deskundig

Erg duidelijk beschreven door de inspecteur wat er gedaan zou worden en op welke manier. Nam foto's die vervolgens netjes in het rapport te vinden waren. Ook was het rapport duidelijk opgemaakt.

Wietse Duijst

Snelle uitvoering en prettige communicatie. Ze hebben er verstand van!