De fysiotherapeuten tonen interesse en blijven meedenken over het optimaliseren van mijn herstel.

Gilda Beijsens

Edo is een uitstekende vakman. Hij legt heel goed uit welke behandeling we in elke sessie zullen doen, en ik zie goede vooruitgang in mijn toestand.

Begeleiding is super ; ook adviezen . Fijne en gezellige mensen op deze locatie . Wil zeker daar proberen te blijven voor de lichamelijke oefeningen

De service, begeleiding, oefeningen waren top. Ik voelde mij daadwerkelijk geholpen.

Ik loop al 10+ jaar bij KG en ben er nog steeds enthausiast over. Ik zal ook niet snel ergens anders heen gaan

Daan Yahsi

Na bijna een halfjaar niet te hebben hardgelopen kan ik dit nu weer gaan opbouwen dankzij de goede hulp van de fysioherapeut!

De therapeut is zeer deskundig, respecteert de client, is glashelder over diagnose, (duur van de) behandeling en mogelijk/hopelijk resultaat, geeft duidelijke oefeningen op, geeft nuttige adviezen,... De therapeut is zeer deskundig, respecteert de client, is glashelder over diagnose, (duur van de) behandeling en mogelijk/hopelijk resultaat, geeft duidelijke oefeningen op, geeft nuttige adviezen, heeft oog voor de (beperkingen van de) dagelijkse realiteit en is prettig in de omgang

Prima samenwerking,alleen mijn therapeut is weg naar 2jaar,degene die ik nu heb daar is een klik en doet het prima. We kijken samen wat er gedaan gaat woorden en dat is goed