Ze legt goed en duidelijk uit en haar behandeling heeft resultaat.

Lia Schockman

Zij is gewoon een hele goede bekkenbodem specialist.

Vriendelijk, beleeft, rustig, legde alles uit, liet via plaatje zien waar de pijn ligt. Zodat het voor mij, patiënt duidelijk is. Nam de tijd, bekeek de pijn plek en gewoon een leuke gozer.

Cor de Bake

Mijn fysiotherapeut is zeer kundig en betrokkken. Ze vraagt bij elke oefening hoe het ging, of ik het goed vond gaan en of het te doen was. Elke week voor we beginnen vraagt ze hoe het de afgelopen... Mijn fysiotherapeut is zeer kundig en betrokkken. Ze vraagt bij elke oefening hoe het ging, of ik het goed vond gaan en of het te doen was. Elke week voor we beginnen vraagt ze hoe het de afgelopen week is gegaan en naar eventuele fysieke reacties op de oefeningen.
Ik vind het zeer prettig om onder haar begeleiding te sporten en aan mijn gezondheid te werken. Ik ga er met plezier naar toe.

Hij luistert goed naar wat ik ervaren heb. Laat via anatomische illustraties zien waar het probleem schuilt. Legt goed uit hoe je de oefening moet doen. Staat ook open voor 'n voorstel van mijn kant.

Mariska is zeer goed met baby's en gaf duidelijke adviezen. Ook erg blij met het mogen testen en keken van haar draagdoek. Ik zou haar zeker aanbevelen

Ze luisterd heel goed en legt ook goed uit hoe problemen ontstaan en hoe je het beste kunt handelen