De behandeling heeft een zeer goed resultaat gehad. Ik ben zeer tevreden.

Kon snel afspraak inplannen. Klacht is uiteindelijk verholpen mbv dryneedling. Behandelingen daarvoor hebben te lang geduurd door veel wisselingen van fysio's.

Kasper Fenthur

Ik ben zeer tevreden over mijn fysiotherapeut. De professionele aanpak, deskundigheid en empathie hebben mijn herstelproces bevorderd. Dankzij hun begeleiding en advies ben ik aanzienlijk... Ik ben zeer tevreden over mijn fysiotherapeut. De professionele aanpak, deskundigheid en empathie hebben mijn herstelproces bevorderd. Dankzij hun begeleiding en advies ben ik aanzienlijk vooruitgegaan en heb ik vertrouwen gekregen in mijn hersteltraject. Ik kan mijn fysiotherapeut zonder aarzeling aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar effectieve zorg en ondersteuning.

Duidelijkheid
Deskundigheid
Betrouwbaarheid
Eigen ervaring

Bekken klachten of wanneer iemand een goede fysio praktijk zoekt

Rob Alderden

Ik wordt herkend, erkend en persoonlijk en op maat geholpen

Zeer effectieve behandeling. Langdurige klachten zijn opgelost in korte tijd. Heel tevreden en ontzettend blij!

Ze is vakbekwaam. Niet alleen met de handen en oefeningen die ze geeft of doet. Maar ook menselijk is zij een persoon die met de patiënt goed over legt en met de problemen goed praat. Ze denkt ook... Ze is vakbekwaam. Niet alleen met de handen en oefeningen die ze geeft of doet. Maar ook menselijk is zij een persoon die met de patiënt goed over legt en met de problemen goed praat. Ze denkt ook geestelijk en praat heel veel met de patiënt. Iris top