Ze neemt de tijd en ze geeft hulp zonodig als het met het aankleden niet zo vlotjes gaat. Bovendien wordt er ook serieus op vragen geantwoord en ook daar wordt de tijd voor genomen. Ze gaat geduldig... Ze neemt de tijd en ze geeft hulp zonodig als het met het aankleden niet zo vlotjes gaat. Bovendien wordt er ook serieus op vragen geantwoord en ook daar wordt de tijd voor genomen. Ze gaat geduldig en voorzichtig te werk.

Zeer betrokken en doordat er div. fysiotherapeuten met verschillende disciplines aanwezig zijn kan er ook meteen opgeschaald/doorverwezen worden.

Snapte uit mijn verhaal de klacht. Was hoopgevend en open.

Er werd puur naar de klacht zelf gekeken niet naar oorzaak elders in het lichaam. Verl tijd werd besteed aan oefening en registratie op pc. Ik heb meer baat bij massage vanwege mn reuma. Ook bleek... Er werd puur naar de klacht zelf gekeken niet naar oorzaak elders in het lichaam. Verl tijd werd besteed aan oefening en registratie op pc. Ik heb meer baat bij massage vanwege mn reuma. Ook bleek de diagnose uiteindelijk niet te kloppen waardoor de oefeningen meer pijn gaven.

Vriendelijk, luisterend, meelevend. Gaf goede info mee voor thuis

Er wordt serieus gekeken en ze komt deskundig over met een menselijke kant.