Josefa Françoysy Alves

Extreem goede deskundigheid. Ik merk duidelijk dat ze weet waar ze het over heeft. Ik heb er veel baad bij gehad.

Goede ervaring te delen met andere potentiele patiënt

Tamara nam mij erg serieus en legde goed uit wat mijn klachten konden veroorzaken. Ik voelde me erg fijn bij haar en ze gaf me vaak de keuze wat ik wilde. Liet alle oefeningen ook duidelijk zien.

Het gaat om warmwatertherapie in het zwembad de Koploper bij Kerngezond en de begeleiding is hier prima geregeld en een aanbeveling voor mensen met ditn soort klachten die het water nodig hebben om... Het gaat om warmwatertherapie in het zwembad de Koploper bij Kerngezond en de begeleiding is hier prima geregeld en een aanbeveling voor mensen met ditn soort klachten die het water nodig hebben om " normaal" te kunnen leren bewegen

Ik heb COPD,mijn fysiotherapeut heeft stage gelopen in het revalidatiecentrum waar ik was opgenomen.
Zei weet precies waar ik tegen aanloop en welke oefeningen belangrijk zijn voor mij.

De behandeling is doelgericht op de klachten en effectief. Toch wordt er ook naar het bredere plaatje gekeken. Zeer fijn geholpen en de klachten zijn echt weg.

Nel Leenhouwers

Hij is heel sociaa l, kan goed luisteren en serieus naar degene die hij behandelt.