Als de klachten waarover het gaat, vergelijkbaar zijn met de mijne

Helen van Keulen

Kitty nam echt de tijd voor me, ze luisterde goed naar mij en paste een zeer goed en passende behandeling toe. Daarnaast is zij heel sociaal en vriendelijk. Ik heb een zeer positieve ervaring met... Kitty nam echt de tijd voor me, ze luisterde goed naar mij en paste een zeer goed en passende behandeling toe. Daarnaast is zij heel sociaal en vriendelijk. Ik heb een zeer positieve ervaring met Kitty.

Direct, serieus met een lach, geen poespas en actief

Ina Korzelius

Iris is zeer kundig en gedreven om er voor te zorgen dat je geen terugval krijgt voor je medische probleem, daarbij is ze ontzettend lief!

Deskundig en vriendelijk. Voelde me serieus genomen.

Ik heb t erg moeilijk gehad met de diagnose van de reumatoloog. Mijn behandelende fysiotherapeut heeft een luisterend oor, geeft advies en ga zo maar door. Maar ook alle andere fysiotherapeuten en... Ik heb t erg moeilijk gehad met de diagnose van de reumatoloog. Mijn behandelende fysiotherapeut heeft een luisterend oor, geeft advies en ga zo maar door. Maar ook alle andere fysiotherapeuten en receptioniste, ze geven je positieve energie.

Interesse, enthousiasme, kundigheid, rust en altijd welwillend om eventuele vragen te beantwoorden met eventuele uitleg.