Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Fijne monteur, goed geholpen

Goed geholpen

Vriendelijkheid en uitleg

Ik heb in december jl een afspraak gemaakt voor een (gratis) servicebeurt. In april is deze pas uitgevoerd. Ik had gevraagd of dit met spoed kon. 3 tot 4 maanden wachten vindt ik erg lang. Dus... Ik heb in december jl een afspraak gemaakt voor een (gratis) servicebeurt. In april is deze pas uitgevoerd. Ik had gevraagd of dit met spoed kon. 3 tot 4 maanden wachten vindt ik erg lang. Dus direct, na afsluiting contract, komen had ik wenselijk gevonden.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteur die de tijd nam

Marianne Roos

Goede service

Duidelijke communicatie, afspraken nakomen

Gewoon prima geregeld en goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Komt gewoon zijn werk doen en was vriendelijk

j.kommers

Ga zo door!

betrouwbaar en vriendelijke, behulpzame monteur

zie boven

Zou het niet weten.

mee denken en advies

Fijne monteur, goede adviezen, positief en netjes.

Fijne monteur

Niets