Ga zo door!

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Vriendelijke monteur, netjes op tijd, goede communicatie

Nette monteur

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dank u voor de positieve woorden over de vriendelijkheid en communicatie van onze monteur! Wij nemen uw woorden ter harte en zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult... Dank u voor de positieve woorden over de vriendelijkheid en communicatie van onze monteur! Wij nemen uw woorden ter harte en zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.

Goed personeel

Vriendelijk en netheid

Netjes gewerkt en legt uit wat ze doen

Kennis van zaken

Kesseler

De monteur doet zijn werk netjes. Verpraat zijn tijd niet en is zeer vriendelijk.

Heb ik al aangegeven!

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste mevrouw Kesseler, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat een mooie woorden over onze monteur! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.
Met vriendelijke...

A van kaam

Op tijd afspraak gemaakt, en keurig op tijd,

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur was keurig op tijd en gaf vantevoren aan dat hij onderweg was,vriendelijke monteur !!

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste mijnheer van Kaam, dank voor uw recensie en de mooie beoordeling met 5 sterren!
Kemkens BV

Monteur met veel kennis en goede tips

Veel kennis

Kees Derksen

Meer reclame maken.

Goede en vriendelijke monteur en vlotte service.

Goede tips.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Kees, bedankt voor het invullen van deze review en de positieve beoordeling. Dank voor de mooie woorden over de vriendelijkheid van onze monteur en de vlotte service. Hier doen we het voor!
Met...

Heb ik niet

Het word netjes gewerkt en goed opgeruimd.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle service en goed gedaan

Goede service, snel contact

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dank u wel voor uw positieve reactie en de mooie beoordeling met 5 sterren!