Communicatie binnen Kemkens.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Snel de oorzaak van de storing gevonden.

Vakmanschap

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste mijnheer/mevrouw, dank voor uw recensie en de mooie beoordeling voor onze service. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het vakmanschap van onze monteurs!
Met vriendelijke...
Kemkens BV

Ik had een monteur die niks zei hoorde hem water in mijn badkamer pakken. Dit heeft hij niet gevraagd. Dat zou ik wel op prijs gesteld hebben. Hij heeft alleen gezegd dat ik een rekening kreeg voor... Ik had een monteur die niks zei hoorde hem water in mijn badkamer pakken. Dit heeft hij niet gevraagd. Dat zou ik wel op prijs gesteld hebben. Hij heeft alleen gezegd dat ik een rekening kreeg voor een pakking, ik heb hiervoor op zijn telefoon getekend.

In heb van familie advies gekregen om voor jullie bedrijf te kiezen.

Mijn ketel is nagekeken

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste mijnheer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij nemen uw opmerking ter harte ter verbetering van onze service; waarschijnlijk wilde de monteur het... Beste mijnheer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij nemen uw opmerking ter harte ter verbetering van onze service; waarschijnlijk wilde de monteur het warme water controleren.
Kemkens BV

Afspraken slecht: tussen 12 & 17 uur: te ruim: monteur kwam om 17.15 uur: hele middag gewacht en dus zelf niets kunnen doen buitens huis

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Graag wil ik u bedanken voor de mooie woorden over onze monteurs! Fijn dat ze u op een prettige manier hebben kunnen helpen met de storing. Ik begrijp dat het vervelend is dat u lang heeft moet... Graag wil ik u bedanken voor de mooie woorden over onze monteurs! Fijn dat ze u op een prettige manier hebben kunnen helpen met de storing. Ik begrijp dat het vervelend is dat u lang heeft moet wachten op onze monteur. Helaas zijn wij vanwege de drukte genoodzaakt om te werken met bloktijden en zeker in geval van het verhelpen van storingen is het niet mogelijk om een precieze tijd aan te geven. Neemt niet weg dat u de pech had dat de afspraken bij de monteur een beetje uit zijn gelopen.

Marco vd Linden

Ik had gevraagd om naast de lekkage ook de radiatorknop te vervangen voor een thermostaat knop en dag laatste is helaas niet gebeurt, vind dat jammer.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dank uw wel voor het invullen van deze review, Marco. Wat jammer dat u teleurgesteld bent over het niet vervangen van de radiatorknop. Ik heb het opgezocht voor u: in de bon van de monteur staat dat... Dank uw wel voor het invullen van deze review, Marco. Wat jammer dat u teleurgesteld bent over het niet vervangen van de radiatorknop. Ik heb het opgezocht voor u: in de bon van de monteur staat dat het niet zo eenvoudig is om deze te vervangen, de hele kraan zal vervangen moeten worden, er zou nog contact met ons opgenomen worden hierover.
Als u een afspraak wil maken voor het vervangen van de radiatorknop zou u dan willen bellen naar: 088-5050330 of mailen naar: klantenservice@kemkens.nl
Ik hoop dat ik u zo voldoende geïnformeerd heb.

C voets

Afspraak tijd is niet nagekomen dat was jammer , voor de rest geen aanmerking

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dat is inderdaad jammer, mijnheer Voets, als de monteur niet in het afgesproken tijdvak bij uw adres aankomt. Ik heb het nog even opgezocht voor u; het blijkt dat er een vergissing gemaakt is door... Dat is inderdaad jammer, mijnheer Voets, als de monteur niet in het afgesproken tijdvak bij uw adres aankomt. Ik heb het nog even opgezocht voor u; het blijkt dat er een vergissing gemaakt is door onze storingsdienst, dit is al teruggekoppeld naar hen ter verbetering van onze service. Fijn om te lezen dat u verder wel tevreden bent en dat onze monteur u kundig en vriendelijk heeft kunnen helpen met de storing. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende geïnformeerd heb.
Kemkens BV

Omdat ik erg tevreden ben over de afhandeling van de storing

Goedemiddag,
Dank je voor de mooie beoordeling, fijn te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening.
Groet Lenny

Verhees

Toch de service sticker handhaven
Dat is een snelle indicatie waneer er iemand geweest is

Tot op heden helpen en werken ze naar tevredenheid

Wat viel u in positieve zin op?

Orde en netheid van de monteur

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, mijnheer Verhees, en voor de positieve beoordeling. Sinds kort wordt er een sticker met een QR-code op de cv-ketel geplakt, aan de... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, mijnheer Verhees, en voor de positieve beoordeling. Sinds kort wordt er een sticker met een QR-code op de cv-ketel geplakt, aan de hand hiervan zijn online alle gegevens in te zien.

Mieke van de Kamp

Ga zo door!

Vlotte service en meteen een lekkende sifon gerepareerd

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de lekkende sifon meteen ter plekke gerepareerd kon worden terwijl de monteur er eigenlijk alleen was voor een controle van de ketel

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Wat leuk om uw positieve reactie te lezen, Mieke! Heel fijn om te lezen dat onze monteur u meteen heeft kunnen helpen met de lekkende sifon. Wij nemen uw woorden ter harte en zullen er voor zorgen... Wat leuk om uw positieve reactie te lezen, Mieke! Heel fijn om te lezen dat onze monteur u meteen heeft kunnen helpen met de lekkende sifon. Wij nemen uw woorden ter harte en zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.
Kemkens BV

Nieuwe afspraak kregen we op mail tussen 8:00 en 10:00, monteur kwam na 11:30.

Wat viel u in positieve zin op?

Eerste afspraak kon niet doorgaan ivm ziekte monteur, netjes geïnformeerd en meteen een nieuwe afspraak kunnen maken, top!

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dank u voor uw bericht en de positieve beoordeling met 4 sterren! Heel vervelend als de monteur niet in het afgesproken tijdsblok aankomt. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om... Dank u voor uw bericht en de positieve beoordeling met 4 sterren! Heel vervelend als de monteur niet in het afgesproken tijdsblok aankomt. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze service te verbeteren; ik ga dit dan ook terugkoppelen naar onze afdeling planning.

Leo Leeuwesteijn

Gebeld en zeer snel vakkundig geholpen