Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Eveline

Super leuk, gezellig en informatief. Een echte aanrader.

Kwaliteit van de kok. En de knusse locatie

Goedemorgen Eveline!
Dank voor je review! Leuk om te horen dat je een gezellige avond hebt gehad! Je bent van harte welkom om binnenkort een van onze andere menu's te komen uitproberen.
Tot...
Goedemorgen Eveline!

Tom Bestevaar

Goed, professioneel, gezellig.

Leuke sfeer, goed personeel, juiste begeleiding, leuke groep met andere deelnemers.

Voorbereiding had ietsje duidelijker gemogen. Vooraf was niet echt duidelijk waar iedereen mee bezig ging.

Blommestein

Beste team Keizer Culinair, ik was helaas ziek en heb me een paar uur van te voren helaas moeten afmelden. Wat baalde ik...een beetje wrang als je dan de dag erna gevraagd wordt hoe je de avond... Beste team Keizer Culinair, ik was helaas ziek en heb me een paar uur van te voren helaas moeten afmelden. Wat baalde ik...een beetje wrang als je dan de dag erna gevraagd wordt hoe je de avond hebt ervaren. Geen persoonlijke dienstverlening, erg jammer.

Goedemorgen mevrouw Blommestein,
Goedemorgen mevrouw Blommestein,
We vinden het erg jammer dat de workshop gisteravond voor u niet heeft kunnen plaatsvinden in verband met ziekte. Na afloop wordt er inderdaad een automatische evaluatie verstuurd, vervelend te horen dat dit een negatief gevoel bij u oproept. Uiteraard hebben we, op uw verzoek, het menuboekje gelijk op de post gedaan zodat u hier thuis mee aan de slag kunt.

H. Bronkhorst

Echt genoten!! Wel wat druk in de keuken zodat de deelnemers elkaar soms voor de voeten liepen.
Het was ook...
Maar begeleiding was top! Personeel heel vriendelijk en het eten was heerlijk!
Het was ook heel gezellig met de andere deelnemers!

Het was ook...
Maar begeleiding was top! Personeel heel vriendelijk en het eten was heerlijk!
Het was ook heel gezellig met de andere deelnemers!

Ruimte: met 24 mensen in 1 ruimte loop je elkaar nogal eens voor de voeten.

Hai Henriette!
Hai Henriette!
Dank voor het schrijven van deze review! Heel erg fijn om te horen dat jullie een gezellige avond hebben gehad in Amsterdam. We hebben inderdaad begrepen dat het lekker knus was, maar gelukkig is dit niet overheersend geweest. Ga je nu thuis aan de slag met de recepten? We ontvangen graag foto's van het resultaat!

Mark

1e kookworkshop gevolgd en we hebben een zeer leuke en leerzame avond gehad met super begeleiding van Frans in de knusse keuken locatie Breukelen

Alles was goed geregeld en voorbereid.
Deskundige en behulpzame kok

Knusse keuken, gezellig maar wel wat krap werken af en toe. En de kachel die wat kleine kuren had

Hoi Mark!
Hoi Mark!
Dank voor jouw review! Wat fijn om te lezen dat jullie gisteravond een geslaagde workshop hebben gehad in Breukelen. Kom je snel een van onze andere menu's uitproberen? Je bent van harte welkom!

Mick

Prachtige locatie, mooie keuken, mooi gedekte tafels, lekker brood vooraf met olie, verrassend ruim opgezet, goed en aardig personeel, heerlijk gegeten! Echt een aanrader om met een personeelsuitje... Prachtige locatie, mooie keuken, mooi gedekte tafels, lekker brood vooraf met olie, verrassend ruim opgezet, goed en aardig personeel, heerlijk gegeten! Echt een aanrader om met een personeelsuitje te doen.

Sfeer is top.

Koffie was prima maar niet top - jammer van de melkkuipjes, deed af aan de kwaliteit van al het andere. Cappuccino of espresso is wel erg lekker na het eten.
Iets meer info vooraf over wat je...
Iets meer info vooraf over wat je kan verwachten is wel handig, maar was niet storend verder, alles is goedgekomen.
Let op toiletpapier, was op.

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review! We zijn ontzettend blij te lezen dat jullie met elkaar een geslaagde middag hebben gehad en dat jullie het zeker zouden aanraden. Ook met betrekking tot de verbeterpunten willen we je bedanken, we zullen het toiletpapier snel aanvullen :-).

Christian

Het was een zeer geslaagde avond voor iedereen! Weer veel opgestoken in de keuken en ook de speciaal aangevraagde wijn was perfect! Dank jullie wel voor deze onvergetelijke avond!

Zeer oplettende begeleiding. Als je het even niet wist leek het wel Remco dat door had. Super!

Bij een Piemonte avond hoort misschien ook Perroni bier.

Hoi Christian,
Wat leuk om te horen dat jullie een geslaagde avond hebben gehad! Ook fijn dat de aangevraagde wijn perfect was.
We hopen jullie snel weer een keer te mogen ontvangen. Tot...
Hoi Christian,
We hopen jullie snel weer een keer te mogen ontvangen. Tot dan!
Team Keizer Culinair

Locatie Keizersgracht in Amsterdam is zeer geschikt voor kleinere gezelschappen en de sfeer is gezellig van het oude grachtenpand!
Prima begeleiding en heerlijk eten!

Hoi!
Dankjewel voor deze review! Leuk om te lezen dat jullie een geslaagde avond met elkaar hebben gehad op de Keizersgracht. We hopen jou en jouw collega's snel weer te mogen ontvangen.
Met...
Hoi!
Team Keizer Culinair

Ontzettend leuke avond gehad met veel heerlijk eten. Zelfs de keuken kneuzen waanden zich keukenprinsessen

Prettige keukenhulp en duidelijk recept

Grotere keuze van soort keuken (voor een volgende keer)

Hi!
Dankjewel! Dat is precies waar wij naar streven, om iedereen zich als een chefkok te laten voelen :). Tot de volgende keer!

Schot in de roos!
Het was gisteren zeer geslaagd. Iedereen was erg enthousiast, het is een hele mooie locatie, heerlijk gegeten.

Ik kreeg dan ook waanzinnig veel complimenten en...
Schot in de roos!

Ik kreeg dan ook waanzinnig veel complimenten en bedankjes. In het begin ging ik nog vertellen dat jullie het hebben georganiseerd, maar daar ben ik op een gegeven moment maar mee gestopt ;-)

Nog een speciaal bedankje voor Laura voor haar enthousiasme, inzet en flexibiliteit

Kortom, veel dank voor jullie. Ik verheug me al weer op een volgend event.

Goedemiddag!
Hartelijk dank voor de lovende review, daar worden we echt ontzettend blij van!
Wij kijken ook uit naar een volgende samenwerking, tot dan!
Team...
Goedemiddag!
Hartelijk dank voor de lovende review, daar worden we echt ontzettend blij van!
Wij kijken ook uit naar een volgende samenwerking, tot dan!