Zeer positief, echt een heel fijn systeem om je uren in bij te houden.

Geen contact mee gehad

Jeroen Nikamp / Mint interieur

Ik doe hierin mijn uren administratie

Nick

Handige en simpele tool. Ze staan open voor suggesties en zullen hopelijk een hoop features uitbrengen in de toekomst.

Ik gebruik Keeping sinds een week en moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. De website en app hebben een clean uiterlijk en werken zeer prettig. Er is nog ruimte voor verbetering en mijn contact... Ik gebruik Keeping sinds een week en moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. De website en app hebben een clean uiterlijk en werken zeer prettig. Er is nog ruimte voor verbetering en mijn contact met support was aangenaam en snel. Keep(ing) up the good work!

Ik ben vrij positief over Keeping. Het product doet groot en deels wat het moet doen. Een dagoverzicht waarin visueel wordt weergegeven wanneer wat is gebeurd zou nog prettig zijn. En de totale uren... Ik ben vrij positief over Keeping. Het product doet groot en deels wat het moet doen. Een dagoverzicht waarin visueel wordt weergegeven wanneer wat is gebeurd zou nog prettig zijn. En de totale uren van die week mist in de app :(.

Agri Service KleinJan

Zeer goed kan makkelijk de uren bij houden.
Alleen vind ik het jammer dat je geen klanten taken en projecten kunt toevoegen in de app

Natural Learning Centre

Probleem gehad met inloggen. Gemeld op een zaterdagochtend. Vrijwel direct een reactie ontvangen. Probleem lijkt te maken te hebben met de extensie. Enkele keren contact gehad, dezelfde zaterdag.... Probleem gehad met inloggen. Gemeld op een zaterdagochtend. Vrijwel direct een reactie ontvangen. Probleem lijkt te maken te hebben met de extensie. Enkele keren contact gehad, dezelfde zaterdag. Dinsdag daaropvolgend is probleem opgelost. Geweldige service!

HAES

Goed, gebruiksvriendelijk en op diverse devices te gebruiken.

Handige manier om tijdbesteding voor een project te registreren. Werkt goed en eenvoudig