Hendricks

Uw ervaring

Adequaat en binnen korte tijd gereageerd met de benodigde informatie.

Geachte heer Hendricks,
Hartelijk dank voor uw mooie review aan Kadasterdata.

HM De Gooijer

Zeer tevreden

Uw ervaring

Had per ongeluk 2 x dezelfde product besteld en na een mail werd er een netjes gecrediteerd. Ook het product geeft mij de info die ik wilde hebben.

Geachte heer de Gooijer,
Bedankt voor uw fantastische review!
Wat fijn om te lezen dat u het dubbel betaalde bedrag netjes terug heeft ontvangen, en dat het zo is opgelost.
Met...
Geachte heer de Gooijer,
Bedankt voor uw fantastische review!

Vince

8,5

Uw ervaring

Onduidelijk was eerst of t fysiek of digitaal naar mij wordt gestuurd en of naar adres van aanvraag. Na een zeer snelle persoonlijke reactie van n mederwerkster was alles snel duidelijk en opgelost.

Geachte heer den Hengst,
Geachte heer den Hengst,
Bedankt voor uw review aan Kadasterdata.
Uit uw review kan ik concluderen dat het voor u niet duidelijk is hoe het product aan u wordt verzonden. Kadasterdata levert zijn producten standaard per e- mail. Dit vermelden wij op onze website.
Tenzij u een luchtfoto A3 met perceelsgrenzen of een Kadasterdata kaart op A0 formaat aanvraagt, deze worden standaard verzonden per post. ( Deze zouden overigens ook verzonden kunnen worden per e-mail )
Hopelijk is het na reactie duidelijk voor u!
Wij zijn ieder geval blij om te lezen dat het is opgelost voor u!
Mocht u verder nog vragen hebben horen wij deze uiteraard graag.

Gerrit Bosch

Technische storing

Uw ervaring

Abusievelijk een produkt dubbel besteld omdat de eerste poging in een technische storing was gestrand. Niet duidelijk was of het de betaling betrof, de website sprong terug naar waar er betaald moet... Abusievelijk een produkt dubbel besteld omdat de eerste poging in een technische storing was gestrand. Niet duidelijk was of het de betaling betrof, de website sprong terug naar waar er betaald moet worden. Na een paar minuten was de storing op geheven en had ik twee identieke produkten.
Dit voorgelegd aan Kadasterdata en direkt! werd het tweede produkt geannuleerd en terugbetaald.

Geachte heer Bosch,
Bedankt voor uw review aan Kadasterdata.
Wat fijn om te lezen dat het probleem is opgelost!

Sonja Dame

Top deze site

Uw ervaring

Ik was op zoek naar een product wat ik niet zo snel via de site kon vinden en heb contact gezocht via de chat. Binnen 3 minuten had ik een antwoord en binnen het half uur het gewenste product. Wauw,... Ik was op zoek naar een product wat ik niet zo snel via de site kon vinden en heb contact gezocht via de chat. Binnen 3 minuten had ik een antwoord en binnen het half uur het gewenste product. Wauw, dat is nog eens service!

Geachte mevrouw Dame,
Bedankt voor uw mooie review aan Kadasterdata.
Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!

Venema

Goed geholpen

Uw ervaring

Goed en snel geholpen maar wel extreem duur voor een papiertje met een paar maten

Geachte mevrouw Venema,
Hartelijk dank voor uw review en feedback.
Geachte mevrouw Venema,
Hartelijk dank voor uw review en feedback.
De kosten voor een kaart met maatvoering (https://www.kadasterdata.nl/producten/kadastralekaartmaatvoering) voor het eerste perceel bedragen €89,95. Als u meerdere percelen in eigendom heeft raden wij aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Wij maken dan een offerte op maat voor u.

Henk

Adres onbekend, wel de optie geselecteerd die door het programma werd voorgesteld.

Product niet ontvangen.
Wel 2x betaald, ben benieuwd of het teveel betaalde bedrag snel wordt teruggestort en het product alsnog geleverd wordt.
Product is alsnog geleverd en teveel...
Product niet ontvangen.
Product is alsnog geleverd en teveel betaalde bedrag is teruggestort

Geachte heer de Water,
Bedankt voor het aanpassen van uw review.
Fijn dat wij u zo snel hebben kunnen helpen, en het bedrag is teruggestort aan u.
Met vriendelijke...
Geachte heer de Water,
Bedankt voor het aanpassen van uw review.

Ingrid

Service

Uw ervaring

Snelle goede service via de mail afgehandeld

Beste Ingrid,
Bedankt voor uw mooie review.

Henk Beuker

Snel en vooral ook goed geholpen bij opvragen perceelgegevens

Uw ervaring

Voor aanleg van een nieuwe oprit heb ik perceelgegevens opgevraagd. Er was wat ruis daar ons woonadres uit 2 percelen bleek te bestaan. Door de snelle EN inhoudelijke heldere reacties van Mirijana... Voor aanleg van een nieuwe oprit heb ik perceelgegevens opgevraagd. Er was wat ruis daar ons woonadres uit 2 percelen bleek te bestaan. Door de snelle EN inhoudelijke heldere reacties van Mirijana beschik ik nu over de gevraagde gegevens. Ik moest wel 2 producten afnemen in dit bijzondere geval en echt goedkoop is het niet, maar in principe heb je zoiets ook maar 1 keer nodig en kun je de pdf's archiveren uiteraard. Aanbevolen!

Geachte heer Beuker,
Hartelijk dank voor uw fantastische review aan Kadasterdata.
Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. We zien u graag terug!
Met vriendelijke...
Geachte heer Beuker,
Hartelijk dank voor uw fantastische review aan Kadasterdata.
Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. We zien u graag terug!

pg

Snel geholpen

Uw ervaring

ik had fout gemaakt in opgegeven email adres. Na chat was het in paar minuten verholpen. Alleen zijn de producten wel vrij duur.

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw mooie review.