Roos

...

...

Beste Roos,
Beste Roos,
Wat jammer dat u een negatieve ervaring heeft met Kadasterdata. Wij hebben begrepen dat uw review gaat over het feit dat u enige tijd in de wacht heeft moeten staan vanwege een (relatief korte) telefoonstoring. Dat er een storing was, stond binnen enkele minuten ook op onze website vermeld. Wij hebben u vervolgens een aantal keren geprobeerd te benaderen, dit om u alsnog goed te woord te kunnen staan en ook hebben wij onze excuses aangeboden.
Helaas hebben wij geen reactie terug mogen ontvangen. Ondanks dat wij niets aan deze situatie konden doen, nogmaals onze excuses.
Kadasterdata klantencontact

Theo

Goede service

Uw ervaring

Het bedrag is per abuis twee maal van mijn rekening afgeschreven, dit was met een mailtje sturen binnen een paar uur opgelost

Geachte heer Prüst,
Bedankt voor uw mooie review.
Wat fijn om te lezen dat het is opgelost!

galekopjm

Duidelijk

Ghoed

Geachte heer Galekop,
Bedankt voor uw fantastische review.
Wij zien u graag terug bij Kadasterdata.

Michael Nijenhuis

Fantastisch nuttige en actuele data

Uw ervaring

handige data om een onderhandeling mee te starten. gemakkelijk, actueel en accuraat

Geachte heer Nijenhuis,
Bedankt voor uw fantastische review aan Kadasterdata.
We zien u graag terug bij Kadasterdata.

M S O

Top

Snel

Geachte heer / mevrouw,
Bedankt voor uw fantastische review!
met vriendelijke groet,

Jeroen

Probleem opgelost

Uw ervaring

Ik heb betaald en kreeg daarna een email dat ze de data niet hadden en een medewerker de volgende dag de data zou aanleveren. Ze hebben me goed geholpen door mijn geld terug te storten

Geachte heer Unger,
Hartelijk dank voor uw mooie review.
Fijn om te horen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw product!

E.Troost Holding BV

Beste Evert,
Bedankt voor uw mooie en zeer positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Prive

We zijn op een uitstekende manier geholpen

Uw ervaring

De medewerkers helpen erg goed als er problemen zijn

Geachte mevrouw Wernaart,
Hartelijk dank voor uw fantastische review!

Marion

Supersnelle service

Uw ervaring

Ik ben onder de indruk van de supersnelle service, ook bij aanvullende vragen vanaf mijn kant! Geweldig!

Geachte mevrouw Gerrietsen,
Hartelijk dank voor uw mooie review aan Kadasterdata.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service.
Kadasterdata...
Geachte mevrouw Gerrietsen,
Hartelijk dank voor uw mooie review aan Kadasterdata.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service.

Onbelangrijk

Kadasterdata verouderd en niet bruikbaar

Uw ervaring

Verouderde informatie en te duur, 19,50 euro voor 2 onbruikbare flut pagina's. Geen statistiek, etc. Voor dit bedrag verwacht ik wel een beetje inhoud.

Geachte heer Persaud,
Helaas zagen wij uw review voorbij komen.
Geachte heer Persaud,
Helaas zagen wij uw review voorbij komen.
Wij zien in ons systeem dat u op 16-08-2021 een koopsommenoverzicht heeft opgevraagd. Deze is ook conform de aanvraag aan u geleverd.
Mag ik aan u vragen welke informatie u verouderd vind ? Het duurt namelijk 4 tot 12 weken tot een koopsom verwerkt is in het overzicht, wij geven dit ook aan op onze website.
Het Koopsommenoverzicht vermeldt de recente en de historische verkopen en bijbehorende koopsommen* van verkochte huizen in zowel het opgevraagde postcodegebied als een selectie van de omliggende gebieden. Dit is handig als u van plan bent om in een bepaalde straat een huis te kopen of te verkopen. U kunt met het Koopsommenoverzicht de aankoopprijs of verkoopprijs van een huis bepalen of opvragen, maar ook kunt u de woninginflatie analyseren. U ziet voor welke prijs huizen zijn verkocht binnen het opgevraagde postcodegebied.
Het overzicht bevat verder de transactiedatum, de WOZ-waarde, perceeloppervlakte*, woninginhoud en bouwjaar*, zoals vermeld in de registers van onze bronnen. Bedrijfsmatige transacties (bijv. meer dan 5 woningen) staan niet in het overzicht vermeld.
Uiteraard snappen wij uw teleurstelling en proberen wij voor u een oplossing te vinden.
Wij hebben u een restitutie gedaan van €9,95.
Mocht u verder nog vragen hebben horen wij deze uiteraard graag.
Voor nu een fijne dag gewenst!