Rik Seesink

Prima jurist om je bij te staan

Uw beoordeling

Voor het vertalen van jouw mening naar een juridisch stuk voor de onderhandelingen is dit een uitstekende partij. Wil je het maximale eruit halen en op onderhandelingen inzetten twijfel ik of dit de juiste partij is.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de juridische bijdrage van onze juristen. U bent minder tevreden over ons onderhandel resultaat. Wij zetten bij onderhandelingen altijd in op het maximaal haalbare. Voor u was belangrijk om uw aandelenopties volledig te verzilveren bij ontslag. Daarmee kon u namelijk een fiscaal voordeel behalen, omdat u de aandelen belastingvrij zou ontvangen. Door het ontslag zou u uw aandelenopties kwijt raken. Dit was dus een van de onderhandelpunten. Op dat punt hebben we ons gelijk gekregen, zodat u uw aandelen volledig en belastingvrij heeft ontvangen. Het klopt inderdaad dat we wat betreft de ontslagvergoeding niet helemaal het beoogde onderhandel resultaat hebben behaald. Uw ex-werkgever weigerde daarin mee te gaan omdat de compensatie in aandelenopties (veel) hoger was. Wij betreuren het dat we op dat punt uw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken.
Met vriendelijke groeten, Juristen Arbeidsrecht NL

Score voor Juristen ArbeidsRecht Nederland: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: