Joost

Goed en snel geholpen! Erg tevreden.

Gouda

Uw beoordeling

Door de snelle en gedetailleerde antwoorden van Roelant heb ik deze periode gelukkig relatief snel kunnen afronden.
Veel dank daarvoor!

Victor

Adequaat en professioneel juridisch advies onder handbereik.

Amsterdam

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht heeft mij zeer vakkundig bijgestaan bij het beëindigen van mijn dienstverband. Ik kreeg een vaststellingsovereenkomst aangeboden van mijn... Het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht heeft mij zeer vakkundig bijgestaan bij het beëindigen van mijn dienstverband. Ik kreeg een vaststellingsovereenkomst aangeboden van mijn werkgever. De jurist van het Juridisch Centrum heeft de overeenkomst voor mij gecontroleerd op juistheid en mij daarna voorzien van zeer bruikbare tips en advies. De jurist was uitstekend bereikbaar. Ik kon haar dus gemakkelijk benaderen voor eventuele vragen.

R. Zwart

Heel fijn support systeem, van begin tot eind, van handvatten en tips zonder dat de teller start, geen oordeel, een luisterend oor tot slagvaardig juridische hulp wanneer het moment daar is.

Purmerend

Uw beoordeling

Op voorhand een aantal keren gebeld waarbij ik advies en tips heb ingewonnen om de situatie waar ik in zat met werk door te komen. Dit hielp mij schakelen van emotie naar verstandig zijn en zakelijk... Op voorhand een aantal keren gebeld waarbij ik advies en tips heb ingewonnen om de situatie waar ik in zat met werk door te komen. Dit hielp mij schakelen van emotie naar verstandig zijn en zakelijk te continueren. Zij hebben mij te woord gestaan, mijn verhaal laten doen zonder oordeel, bleven telefonisch beschikbaar zonder dat er een teller ging lopen. Toen het moment daar was om juridisch te schakelen waren ze eveneens slagvaardig. Snel, transparant waardoor ik open kon zijn in mijn verwachtingen en wensen waardoor we op 1 lijn bleven en snel konden handelen. De situatie op zich was niet fijn maar met hun support naar wens kunnen afsluiten. Zou hen zeker aanraden!

Bas

Zeer tevreden!

Dordrecht

Uw beoordeling

Ik ben zeer goed geholpen met de settlement agreement van mijn werk. Service was top en het met flink financieel resultaat als gevolg. Kan het iedereen aanraden.

PVG

Inhoudelijk sterk, strakke communicatie en altijd 'to the point'

Zuid-Holland

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum heeft mij enorm goed geholpen. Door hun uitgebreide ervaring weten ze de onderhandelingen adequaat tot een bevredigende uitkomst te brengen. Daarnaast hebben ze goede... Het Juridisch Centrum heeft mij enorm goed geholpen. Door hun uitgebreide ervaring weten ze de onderhandelingen adequaat tot een bevredigende uitkomst te brengen. Daarnaast hebben ze goede inhoudelijke kennis en loodsen ze je op een professionele en persoonlijke manier door het hele proces.

Farida

Iris de Bruijn is een uitstekende professional die voor je klaar staat wanneer het nodig is. Ik ben zeer onder de indruk van haar vakkundigheid, scherpte, inlevingsvermogen en kalmte. Dit heeft mij... Iris de Bruijn is een uitstekende professional die voor je klaar staat wanneer het nodig is. Ik ben zeer onder de indruk van haar vakkundigheid, scherpte, inlevingsvermogen en kalmte. Dit heeft mij veel rust en vertrouwen gegeven.

Almere

Uw beoordeling

Vanaf het eerste contact heel blij met Iris de Bruijn als juriste aan mijn zijde. Ze heeft mij uitstekend bijgestaan in een vervelende lastige periode. Haar manier van aanpak voelde voor mij meteen... Vanaf het eerste contact heel blij met Iris de Bruijn als juriste aan mijn zijde. Ze heeft mij uitstekend bijgestaan in een vervelende lastige periode. Haar manier van aanpak voelde voor mij meteen vertrouwd. Iris combineert deskundig schakelen op de inhoud met een groot empatisch vermogen. Ze reageert snel, is professioneel, luistert goed naar je zorgen en staat voor je klaar. Haar vakkundigheid is subliem. Ze geeft advies wanneer het nodig is, dat kan ik enorm waarderen. Ik beveel haar van harte! Nogmaals Iris, bedankt voor al je hulp, je hebt mij uitstekend geholpen in moeilijke tijd.

Dick

Deskundige rechtsbijstand en heldere communicatie

Limburg

Uw beoordeling

Ronald Smits heeft mij deskundig bijgestaan in een arbeidskwestie tegen mijn werkgever. Zijn manier van communicatie was duidelijk, zakelijk en toch persoonlijk. Ik ben zeer tevreden over de... Ronald Smits heeft mij deskundig bijgestaan in een arbeidskwestie tegen mijn werkgever. Zijn manier van communicatie was duidelijk, zakelijk en toch persoonlijk. Ik ben zeer tevreden over de samenwerking , zijn juridische aanpak en de onderhandelingen die Ronald namens mij heeft gevoerd en de verdere afwikkeling.

Jordy

Onwijs betrouwbaar en professioneel

Noord-Brabant

Uw beoordeling

Ik kwam onverwachts in een vervelend juridisch conflict met mijn werkgever. Op Google kwam ik al snel bij verschillende partijen die mij bij konden staan. Na wat gesprekken met verschillende... Ik kwam onverwachts in een vervelend juridisch conflict met mijn werkgever. Op Google kwam ik al snel bij verschillende partijen die mij bij konden staan. Na wat gesprekken met verschillende partijen, kwam Juridisch centrum voor ontslag en arbeidsrecht het betrouwbaarste over. Er werd echt naar mij geluisterd en ik werd goed geholpen. Na het eerste kennismakingsgesprek werd er een plan van aanpak gemaakt en werden de eerste stappen gezet. Alle stappen die naar mijn werkgever werden genomen, werden eerst goed met mij besproken. Ook de kosten waren vooraf meteen duidelijk. Zodat ik niet voor verrassingen kwam te staan. Ik ben heel blij met de uitkomst van de uiteindelijke vaststellingsovereenkomst.

Ronald, nogmaals onwijs bedankt voor je hulp!

KB

Prettig contact, gedegen advies met kennis van zaken.

Kralendijk

Uw beoordeling

Arbeidsconflicten zijn geen zaken waar ik mij dagelijks mee bezig houdt of juridisch onderbouwde kennis van heb. De experts bij het Juridisch Centrum hebben mij gedurende dit proces prima bijgestaan... Arbeidsconflicten zijn geen zaken waar ik mij dagelijks mee bezig houdt of juridisch onderbouwde kennis van heb. De experts bij het Juridisch Centrum hebben mij gedurende dit proces prima bijgestaan en de zorgen weggenomen.

Jolanta

Very professional and efficient

Rotterdam

Uw beoordeling

Very good service and professional advice, efficient and quick