JP Loopbaandiensten

JP Loopbaandiensten Ook benieuwd naar feedback over de webshop JP Loopbaandiensten? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company21
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen JP Loopbaandiensten met 9.2/10. Gebaseerd op 21 ervaringen.
Brochure/website
Deskundigheid adviseur
Persoonlijke aandacht van / ‘klik’ met adviseur
Nakomen van afspraken
Zeer goed (9/10)
De toegevoegde waarde voor mij persoonlijk

T.G.J. Snoei, Woerden
T.G.J. Snoei, Woerden

Het voelde vertrouwd, er kwam een 'speciale band' met de adviseurs, ik ontving een luisterend oor.
Mede door de feedback en de testen kijk je positiever tegen de vele veranderingen aan.

Geen.

Positief..
na 16 jaar bij een softwarebedrijf gewerkt te hebben kreeg ik totaal onverwacht ontslag..
bij jp kon ik mijn verhaal kwijt en ontving waardevolle feedback..
dankzij de adviseurs heb ik nu een mooie cv en weet wat ik bij gesprekken wel en niet moet zeggen..

Ilse
Ilse

Beschikbaarheid van een ontzettend goede coach
Goede ondersteuning door middel van uitgebreide werkmap, waarbij jezelf tot de kern komt
Duurzaam traject waarbij de weg ontstaat naar een mooie passende toekomst.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben erg tevreden over jp loopbaandiensten. mijn jobcoach was miranda kroes. miranda is een integere en rustige persoonlijkheid. ze luistert goed en ze heeft direct door wie er tegenover haar zit. ze coacht, ze spiegelt en ze zorgt ervoor dat jij jezelf gedurende het proces zo in je kracht zet dat je niet meer twijfelt over je toekomst. vol overtuiging sla jij de juiste weg in..
het loopbaantraject dat ik heb doorlopen is een ontzettend mooi, inspirerend, duurzaam, leerzaam en intensief proces geweest. dit proces verloopt zowel schriftelijk als mondeling. tijdens het bespreken van het loopbaantraject zag miranda niet alleen de rode draad; ze zag ook valkuilen en andere problematieken die mijn voortgang in de weg konden staan. ook deze pakte ze op en ruimde ze samen met mij uit de weg. dit complete traject zorgde ervoor dat ik weer tot de kern van mezelf kon komen en dat ik weer vol overtuiging en enthousiasme kon solliciteren op de baan die écht bij mij past.

Hennie Buitenhuis
Hennie Buitenhuis

Luisterend oor, en samen kijken naar wat je wilt en kunt. Fijn om samen CV en LinkedIn profiel op orde te maken. Mirjam Rombout is up to date qua kennis en een zeer warme persoonlijkheid.

Verbeterpunten of tips?

Ik heb een beetje een verkeerde inschatting gehad, of mijn verwachtingen waren anders. Had verwacht dat men me aan een baan zou kunnen helpen door de contacten die ze hebben. Dat men je kan voorstellen of introduceren binnen organisaties of instellingen, dat was niet het geval. Denk dat JP Loopbaandiensten hierin wat duidelijker mag zijn, richting hun clienten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In contact gekomen met jp loopbaandiensten door verlies van baan. men neemt de tijd om naar je te luisteren en met je mee te denken.

Zeer goed (9/10)

Ervaren team. "Mensen-mensen", kunnen anderen goed aanvoelen en juiste begeleiding geven.

Verbeterpunten of tips?

De ochtend over LinkedIn was wat kort, had ik meer van verwacht / meer gehoopt te leren. Maar de cursusleider was ook wat ouder dan de cursisten. Ik denk dat deze jongere generatie ook al meer weet over social media en dit al gebruikt en sneller is met een profiel maken en uitzoeken hoe het werkt.

Score voor JP Loopbaandiensten:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg fijne en goede ervaring. een ervaren team, mensen die je je op je gemak laten voelen. er is plek voor iedereen. je wordt geprikkeld om buiten je comfort-zone te gaan. maar als je echt niet wilt of kunt, wordt je niet "gepusht".

Biesthouse
Biesthouse

Prettige coach die op een zeer prettige wijze vakkundig inspeelt op jouw persoonlijke situatie.
De coach is altijd bereikbaar buiten de sessies om.
De communicatie met het hoofdkantoor is goed en terugkoppelingen gaan snel.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Jp loopbaandiensten weet de hulpvraag goed in beeld te brengen. aan de hand van een goed behandelplan weten zij goed in te spelen op je behoefte. de verkregen hulp is zeer vakkundig en persoonlijk binnen een gemoedelijke sfeer.

Peter Frazer
Peter Frazer

Betrokkenheid en netwerk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Outplacement traject aangeboden door werkgever nav ontslag.

Uitstekend (10/10)

De snelle, prettige, klantvriendelijke communicatie vanuit JP Loopbaandiensten viel mij al direct op. Daarnaast zijn de sessies die ik vanuit mijn outplacement hebt gehad met Corry Haring van groot belang voor mij geweest. Corry heeft mij aangezet om over bepaalde zaken na te denken, en dit heeft voor mij geleidt tot een herijking en een verrijking van het leven

Ben zeer tevreden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb de organisatie ervaren als een snelle, klantvriendelijke, meedenkende organisatie.

Goed (8/10)

Ik vond het erg fijn om met Jolanda te werken.

Goed.

Uitstekend (10/10)

Mensgericht: bij de intake werd er naar mijn persoonlijke hulpvraag gekeken.
Flexibel: toen mijn hulpvraag bleek af te wijken van de outplacementvraag kon het traject aan mijn behoeften worden aangepast.
Sensitief: de coaches waren zeer ervaren in hun werk, met ruime mensenkennis, intuitie en gevoel voor mijn proces

Verbeterpunten of tips?

Ik ervaarde geen grote match met het type banen dat volgens mijn profielschets bij mij zou passen. Er zijn wellicht sensitievere tests te gebruiken?
Trainingen werden in Zwolle gegeven, dus dat betekende voor mij wat reizen. Trainingen in Groningen zouden dat punt verbeteren voor mij.
Door de inzet van meerdere coaches was het voor mij soms onduidelijk wie "de leiding" had. Wellicht kunnen coaches nog wat scherper afstemmen daarin, met name in vakantietijd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb mijn outplacementtraject bij jp loopbaandiensten ervaren als prettig en professioneel. bij de intake en in het traject zelf was het voor mij helder wat ik verwachten kon en die verwachtingen zijn waar gemaakt: aan het eind van het traject ben ik gezond weer aan het werk. beter dan sommige andere bureaus vond ik, heeft jp loopbaandiensten een groot netwerk van werkgevers in verschillende sectoren en meerdere ervaren coaches met expertise in loopbaantrajecten en jobhunting. daarom koos ik voor jp loopbaandiensten.

Ingrid Smits
Ingrid Smits

persoonlijk contact

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goede ervaring, zowel met esther groenesteijn als titia nijdam, maar ook gezien de trainingen in zwolle.

Bedrijfsinformatie

JP Loopbaandiensten is de nieuwe naam voor de oude vertrouwde kwaliteit van outplacementbureau Joosten & Partners, dat is opgericht in 1986. Wij kunnen dus bogen op een jarenlange ervaring en daar profiteert u van in onze outplacements, loopbaanadviezen, re-integratietrajecten tweede spoor en assessments.
Adres
Dokter Klinkertweg 4a