Deskundigheid adviseur
De toegevoegde waarde voor mij persoonlijk
Brochure/website
8.1/10
Nakomen van afspraken
Persoonlijke aandacht van / ‘klik’ met adviseur

Edwin

In mijn geval heeft het in praktische zin een beperkt resultaat opgeleverd.

Specifieke klantbenadering;
Betrokken en openheid
Buiten gebaande paden durven gaan
Holistische opvattingen

Verbeterpunten of tips?

Klanten nog meer (interactief) uit te dagen;

Positief! Goede begeleiding, betrokken medewerkers

Betrokkenheid van medewerkers, flexibiliteit om bijv te kunnen bellen of appen tussen afspraken door.

Verbeterpunten of tips?

Ik zou zo snel niets kunnen bedenken

Mijn ervaring met JP Loopbaandiensten is erg goed. Snelle acties, professionele werkwijze en toch sterk dat persoonlijke gevoel bij de aanpak. In zeer korte tijd al veel vooruitgang kunnen boeken en...

Professioneel, en toch persoonlijk. In mijn gesprekken met Corry kon ze goed anticiperen op de vragen die ik had, zonder het process van de Loopbaanscan uit het oog te verliezen. Haar manier van bevragen en de conclusies die we uit de antwoorden konden trekken toonde mij sterk haar inzicht en kennis.

Verbeterpunten of tips?

Op inhoud en process heb ik geen verbeterpunten. Het enige wat ik kan bedenken is een ruimere keuze in welk coachingstraject bij iemand past, dus wellicht een breder aanbod qua loopbaanbegeleiding.

Petronella tamboer

Ik had geen idee wat ze voor mij konde betekent,maar ik ben heel goed geholpen met jp loopbaan diensten,mijn cv hebben ze goed opgesteld,en goede adviezen gegeven,ben blij met de gewenste diensten...

Ze hebben mij goed geholpen

Verbeterpunten of tips?

Positief, het heeft me door en moeilijke periode heengeholpen

Positieve persoonlijke aandacht

bereikbaarheid (kantoorruimte)

T.G.J. Snoei, Woerden

Positief.
Na 16 jaar bij een softwarebedrijf gewerkt te hebben kreeg ik totaal onverwacht ontslag.
Bij JP kon ik mijn verhaal kwijt en ontving waardevolle feedback.
Dankzij de...

Het voelde vertrouwd, er kwam een 'speciale band' met de adviseurs, ik ontving een luisterend oor.
Mede door de feedback en de testen kijk je positiever tegen de vele veranderingen aan.

Geen.

Ilse

Ik ben erg tevreden over JP Loopbaandiensten. Mijn jobcoach was Miranda Kroes. Miranda is een integere en rustige persoonlijkheid. Ze luistert goed en ze heeft direct door wie er tegenover haar...

Beschikbaarheid van een ontzettend goede coach
Goede ondersteuning door middel van uitgebreide werkmap, waarbij jezelf tot de kern komt
Duurzaam traject waarbij de weg ontstaat naar een mooie passende toekomst.

Hennie Buitenhuis

In contact gekomen met JP Loopbaandiensten door verlies van baan. Men neemt de tijd om naar je te luisteren en met je mee te denken.

Luisterend oor, en samen kijken naar wat je wilt en kunt. Fijn om samen CV en LinkedIn profiel op orde te maken. Mirjam Rombout is up to date qua kennis en een zeer warme persoonlijkheid.

Verbeterpunten of tips?

Ik heb een beetje een verkeerde inschatting gehad, of mijn verwachtingen waren anders. Had verwacht dat men me aan een baan zou kunnen helpen door de contacten die ze hebben. Dat men je kan voorstellen of introduceren binnen organisaties of instellingen, dat was niet het geval. Denk dat JP Loopbaandiensten hierin wat duidelijker mag zijn, richting hun clienten.

Erg fijne en goede ervaring. Een ervaren team, mensen die je je op je gemak laten voelen. Er is plek voor iedereen. Je wordt geprikkeld om buiten je comfort-zone te gaan. Maar als je echt niet wilt...

Ervaren team. "Mensen-mensen", kunnen anderen goed aanvoelen en juiste begeleiding geven.

Verbeterpunten of tips?

De ochtend over LinkedIn was wat kort, had ik meer van verwacht / meer gehoopt te leren. Maar de cursusleider was ook wat ouder dan de cursisten. Ik denk dat deze jongere generatie ook al meer weet over social media en dit al gebruikt en sneller is met een profiel maken en uitzoeken hoe het werkt.

Biesthouse

JP Loopbaandiensten weet de hulpvraag goed in beeld te brengen. Aan de hand van een goed behandelplan weten zij goed in te spelen op je behoefte. De verkregen hulp is zeer vakkundig en persoonlijk...

Prettige coach die op een zeer prettige wijze vakkundig inspeelt op jouw persoonlijke situatie.
De coach is altijd bereikbaar buiten de sessies om.
De communicatie met het hoofdkantoor is goed en terugkoppelingen gaan snel.