8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

P Kruithof

Tafels waren goed maar aflevering zeer slecht 2 weken later .dan is de dag daar dat ze zouden komen. In de ochtend heb ik gebeld hoe laat ongeveer.zeiden ze ze staan achter in de vrachtwagen.dus... Tafels waren goed maar aflevering zeer slecht 2 weken later .dan is de dag daar dat ze zouden komen. In de ochtend heb ik gebeld hoe laat ongeveer.zeiden ze ze staan achter in de vrachtwagen.dus eind van de middag word het.word ik eind van de middag gebeld dat ze niet zouden komen ze zijn nog niet droog ?.we komen morgen meteen plus minus 10.30 .maar het werd 11.15. En daar was hij belde aan en zei ik kom de tafels brengen mooi zei ik hij naar de auto.kwam weer terug. Hij zij sorry ik ben de sleutels van de laadklep vergeten. Ik kom zo terug.anderhalf uur later was hij er weer.bladen uit geladen hij zij dat was het?ik zij waar zijn de. Schroeven en de poten.horen die er ook bij dan zei hij.nou dan moet ik weer terug naar de zaak. Weer een uur later was hij er weer.eindelijk alles binnen. Het heeft mij zo 2 dagen van mijn vakantie gekost jammer gr p Kruithof

Tafels maken

Zie boven

Van DerMijnsbrugge M.

Meubelen rampzalige afwerking, gele houtvijzen niet ingewerkt en schuin ingevezen waardoor zichtbaar, waar toch vulmiddel over vijzen, is dit aangebracht op niet denkbare wijze en zonder naschuren.... Meubelen rampzalige afwerking, gele houtvijzen niet ingewerkt en schuin ingevezen waardoor zichtbaar, waar toch vulmiddel over vijzen, is dit aangebracht op niet denkbare wijze en zonder naschuren. Zichtbare latten tussen Schotten niet even lang. Meerdere beschadigingen vastgesteld op moment levering. Deuren in kasten hangen schuin. Ladegeleiderlatten gebarsten door verkeerde boring. Sporen van de ijzers van de spanriemen op meubels, door niet bescherming van meubelen bij inladen en stapelen, tegen wanden binden in hun vrachtwagen. Ik weigerde levering ingevolge vele gebreken. Had via man van levering, baas aande lijn. Met deze arrogante mens is geen communicatie mogelijk. Hij gaf zijn leverancier opdracht om de door ons geweigerde levering, op de openbare weg voor ons huis te dumpen. Politie moeten bijhalen om deze vorm van sluikstorten te beƫindigen. We vroegen ons voorschot van 3000euro terug voor onze geweigerde levering ingevolge niet overeenstemming van de bestelde goederen. Kregen mail terug dat onze bestelling niet kon worden geannuleerd met daarbij factuur van 500euro. De kosten die ze maakten omdat ze onze bestelling niet konden leveren. Deze firma is ronduit een schande in de sector en de baas een arrogant, oneerlijk, onbetrouwbaar iemand.
We lieten het er zeker niet bij en contacteerden reeds de nodige instanties met de nodige bewijzen en getuigenissen.
Met hun hulp en een advocaat met kennis van zaken, zullen we dit soort van oneerlijke praktijken een halt toeroepen en recht laten zegevieren.

Valse beloften

Bekwame schrijnwerkers aanwerven en zaak laten leiden door een eerlijk, bekwame bedrijfsleider.

Hans van Hattum

In een woord super

duidelijke communicatie, en houd super rekening met mijn wensen van leverdag en tijd

Geen is helemaal prima, goed verpakt en is zoals op de foto

Mariska Swaan

Goed geholpen, snelle levering, mooi eindproduct!

Snelle dienstverlening

Marco

Zeer slechte klantenservice! De medewerkster aan de telefoon (Roos) gaf me gewoon een grote mond. Dit kan gewoon echt niet!!

Nieuwe mensen aannemen bij de klantenservice

Bart

Heel tevreden

Goed kwaliteit

Alles goed

Steven van Bennekom

Wij hebben een stalen onderstel gekocht, en zijn daar erg blij mee. Ziet er super gaaf uit. De communicatie is prima en het was bijzonder fijn dat ze in de avonduren kwamen leveren.

Goede communicatie

Ik zou het niet weten

Betty

Slechte service

Levering was sneller dan gepland

Zorg dat de kwaliteit van je product op orde is

Patricia

Goede ervaring qua communicatie. Ze reageren snel op de mail en fijn dat ze meedenken. Wij krijgen vrijdag onze bestelling geleverd. Leuk.

Snelle reactie op de mail

Voor nu niks aan te merken

Hoef steigerhout

Voor het eerst een steigerhouten bed besteld. Er zaten vinger afdrukken van zwarte verf op het bed. En lijm. Vindt ik zelf niet zo netjes. En waar de schroeven zaten moet je eerst voor boren en dat... Voor het eerst een steigerhouten bed besteld. Er zaten vinger afdrukken van zwarte verf op het bed. En lijm. Vindt ik zelf niet zo netjes. En waar de schroeven zaten moet je eerst voor boren en dat was niet gedaan. Waar door het was gaan splijten. En beschadeging aan de zijkanten van het bed. Erg slordig. Jammer.

Stevig bed

Afwerking