8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

miXst

Correcte en zeer vriendelijke bediening. We hebben binnen de paar dagen onze bestelling die op voorraad was. Komen zeker terug!

Overzichtelijke website en klantvriendelijke bediening

Mini puntje. Voor levering bij bedrijf, op andere locatie, is de levering soms laat. Maar je kan wel tijdstip daags voordien opvragen. Wij hadden er geen problemen mee daar ons bedrijf grenst aan... Mini puntje. Voor levering bij bedrijf, op andere locatie, is de levering soms laat. Maar je kan wel tijdstip daags voordien opvragen. Wij hadden er geen problemen mee daar ons bedrijf grenst aan onze woning.

Fred vd linden

Mooie tafelpoot besteld en die werd netjes in overleg geleverd. We zijn daarom ook zeer tevreden!

Levering en kwaliteit product

Volker

Maatwerk wandtafel, snel klaar

Mooie overzichtelijke site

Maximale hoogte voor maatwerk tafel was niet meteen duidelijk

Marleen

Over het algemeen tevreden, wat lang geduurd voordat de levering plaats vond maar altijd goed geinformeerd geweest ook de man die de levering deed zeer vriendelijk.

vriendelijk, goed geinformeerd.

Stiptheid van de levering

S. Tent

Goed betrouwbaar bedrijf, we kregen het bed weken eerder dan gedacht wat super fijn was!
Het bed is zeer stevig en stabiel en van goede kwalitatieve hout gemaakt.
We zijn er erg blij mee!

Hout en maak kwaliteiten

Theo Ruizenaar

Vooropgesteld erg tevreden met de geleverde tafelpoot en blad. Communicatie met het bedrijf verloopt moeizaam, mede doordat ‘het systeem’ automatisch e-mails verstuurd die niet blijken te kloppen.... Vooropgesteld erg tevreden met de geleverde tafelpoot en blad. Communicatie met het bedrijf verloopt moeizaam, mede doordat ‘het systeem’ automatisch e-mails verstuurd die niet blijken te kloppen. Eerste bezorgdatum werd 1,5 dag van te voren gecanceld omdat de bestelde combinatie niet mogelijk bleek. Dat had beter gekund. Bij levering werd bestelde montageset niet meegeleverd. Tafelblad bleek uiteindelijk 110cm breed, terwijl 100cm was besteld en volgens de website 110cm niet mogelijk was. Maar uiteindelijk hee tevreden over het totale product.

Diversiteit

Afmetingen niet altijd duidelijk en (on)mogelijkheden in de combinatie tafelpoot en blad kan duidelijker.

Miranda

Mooi product, goede communicatie

Duidelijk en wat er niet staat, kun je via mail opvragen

Lekker doorgaan zo!!

Koulen

Prima bevallen

Heb bestelling gedaan, tussentijds gewijzigd en was allemaal geen probleem. Geleverd wat ik heb besteld. Chauffeur was erg aardige, behulpzame jongen.

Ik kwam in de showroom en toen was het net lunchtijd. Ik mocht blijven en rondkijken maar kon in die tijd niet geholpen worden. Vind dat niet echt meer van deze tijd vooral ook omdat er niks in de... Ik kwam in de showroom en toen was het net lunchtijd. Ik mocht blijven en rondkijken maar kon in die tijd niet geholpen worden. Vind dat niet echt meer van deze tijd vooral ook omdat er niks in de buurt is waar je in de tussentijd heen kan.

G

Prima service. Mooi product

Contact met zaak, product en levering

vooralsnog geen

Koster

Zeer slechte ervaring. 3 tafels besteld waarvan de eettafel veel te veel kleurverschil had tenopzichte van de andere.
Eerst geven ze de schuld aan verschillende leveranciers dan heb ik ze een...
Eerst geven ze de schuld aan verschillende leveranciers dan heb ik ze een paar jaar eerder besteld. Uiteindelijk is de tafel opgehaald om te herstellen en op de afgesproken datum om terug te brengen had de chauffeur niks bij zich omdat hij volgens het bedrijf de tafel op moest halen, voor niks vrij genomen! Nu komen ze weer een week later, totaal geen begrip voor de klant of een regeling dat de bestelling alsnog snel geleverd wordt. Nooit meer iets bestellen bij Jorg!

Klantvriendelijker worden, zeker na het maken van fouten