8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

I.D.

Goede en vriendelijke klantenservice, goed bereikbaar via mail en telefoon. Goede info over bezorging. 1 dag van te voren weet je in welk tijdsblok ze komen en chauffeur belde 20 min van te voren... Goede en vriendelijke klantenservice, goed bereikbaar via mail en telefoon. Goede info over bezorging. 1 dag van te voren weet je in welk tijdsblok ze komen en chauffeur belde 20 min van te voren dat ie eraan kwam.
Erg blij met het bed, is stevig en ziet er mooi uit. Enige puntje is dat het in elkaar zetten best wat vraagt. Mijn man heeft zelf gaten in hoofdbord moeten boren omdat de voorgeboorde gaten niet op juiste plek zaten. Dit was bij 1 van de schroefpunten t geval. Dus als je zelf beetje handig bent is t wel te doen.

Duidelijk en overzichtelijk.

Info over gebruikte houtsoorten kan beter.

Angelo van den Brand

Zeer matig

scherpe prijs stelling

levertijd en correcte afhandeling

Mariska van Rossum

Goede website, goede service ter plekke, goede e-mails met datum van levering (wel 6 x dezelfde mail). Meeste meubels kwamen geheel in elkaar gezet, maar bij sommige moesten we dat zelf nog doen. Is... Goede website, goede service ter plekke, goede e-mails met datum van levering (wel 6 x dezelfde mail). Meeste meubels kwamen geheel in elkaar gezet, maar bij sommige moesten we dat zelf nog doen. Is gelukkig gelukt met z'n 2-en, maar als ik alleen was geweest had ik dat niet voor elkaar gekregen.

Mooie meubels, goede communicatie

De meubels compleet afleveren.

Jacob

Kwaliteit goed. Keurig geholpen bij aankoop. Bij zelf ophalen helpt niemand laden. Zoek het maar uit met zware kast en pakketten hout voor tuinkeuken. Bij bouwpakket tuinkeuken ontbraken 2... Kwaliteit goed. Keurig geholpen bij aankoop. Bij zelf ophalen helpt niemand laden. Zoek het maar uit met zware kast en pakketten hout voor tuinkeuken. Bij bouwpakket tuinkeuken ontbraken 2 schapdragers. Zelf maar een oplossing gezocht. Slordig.

Nee

Zie review

boutiquehomesinholland

TOP SERVICE

niet tevreden en ze lossen het op..

onderstellen tafels die langer dan 2,5 meter zijn extra ondersteunen

Sven

Slechte kwaliteit poedercoating.

Slechte kwaliteit poedercoating.

Metalen X frame gepoedercoate onderstel gekocht voor tafel en 2x bankje. Na 1,5 jaar buiten te hebben gestaan onder een overkapping laat de poedercoating los en zijn er bellen zichtbaar. Na contact met klanten service wordt er geen passende oplossingen geboden (niets).

Snelle initiele reactie

- Verbeter kwaliteit van product.
- Kom met een passende oplossing voor probleem.

Bas

Lange levertijd en slecht bpuwpakket

Niks

Lever een duidelijke bouwbeschrijving mee en het juiste aantal schroeven in plaats van een pakket waar de gamma jaloers op zou zijn

Anne

Slechte service. Ik heb al 2 keer een vrije dag opgenomen omdat ze zouden komen leveren maar dan mailen ze een avond van te voren dat ze niet kunnen bezorgen want de tafels zijn nog niet binnen. Als... Slechte service. Ik heb al 2 keer een vrije dag opgenomen omdat ze zouden komen leveren maar dan mailen ze een avond van te voren dat ze niet kunnen bezorgen want de tafels zijn nog niet binnen. Als je belt met je klacht is het bericht: onze excuus en als je van de bestelling af wilt zien dan kan dat.

Prijs

Maak geen afspraken als je deze niet na kunt komen

Robert C

Gematigde ervaring gehad met JORGS Meubelen. Lange levertijd, afgesproken leverdata niet nakomen, matige afwerking en onderdelen vergeten. Uiteindelijk 3.5 maand na bestellen (en bed zelf afwerken)... Gematigde ervaring gehad met JORGS Meubelen. Lange levertijd, afgesproken leverdata niet nakomen, matige afwerking en onderdelen vergeten. Uiteindelijk 3.5 maand na bestellen (en bed zelf afwerken) een leuke hoogslaper voor mijn zoontje:
28-2-2021 bestelling geplaatst
12-4-2021 leverafspraak gemaakt voor 5-5-2021
5-5-2021 einde middag bericht dat het bed niet "af" was, nieuwe leverdatum 12-5-2021. Oude bed al verkocht en opgehaald die dag; kind slaapt een week op de grond. Mijn verzoek om vanwege die reden af te wijken van standaard routes wordt geen gehoor aan gegeven.
12-5-2021 levering vindt plaats, sommige planken niet volledig geverfd, onderdeel vergeten; wordt 14-5 nageleverd
14-5-2021 paneel wordt nageleverd, verkeerde afmeting
28-5-2021 leverdatum bevestigd voor 2-6-2021 om paneel om te ruilen (dus thuis zijn)
2-6-2021 geen levering, behalve een automatische mail dat het 9-6-2021 wordt
9-6-2021 omruiling vindt plaats, bed is compleet

Duidelijke website, configureren van opstelling werkt goed

Duidelijkere foto's zouden helpen, vooral foto's van bij mensen thuis

kv

Bestelling verliep vlot, maar levering was een ander verhaal

mooie website

misschien eerst er zelf zeker van te zijn of je een product al dan niet kan leveren op afgesproken moment. Bij ons zeker 4 keer gezegd dat ze komen leveren en dan telkens uitgesteld. Niet leuk daar... misschien eerst er zelf zeker van te zijn of je een product al dan niet kan leveren op afgesproken moment. Bij ons zeker 4 keer gezegd dat ze komen leveren en dan telkens uitgesteld. Niet leuk daar je dag er naar plant. Dan uiteindelijk een telefoon om nogmaals te zeggen dat levering een week later gepland wordt, waarbij langs mijn kant gezegd wordt dit kan maar in de voormiddag. Wanneer komen ze leveren in de late namiddag.
Als er dan geleverd wordt, krijg je nog niet de kans om de deur open te doen en komt de bezorger langs de achterkant van mijn huis wat getuigt van zeer weinig respect.